Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رسانه، آموزش و فرهنگ‌سازی ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان وبلوچستان از برگزاری اولین دوره آموزشی فریضتین ویژه مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

سیدمجتبی طباطبایی‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان گفت: با توجه به ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و دستگاه‌های اجرایی و ترویج این دو واجب فراموش شده در میان مردم و کارکنان دولتی، جلساتی با استاندار، معاون سیاسی‌اجتماعی و مدیرکل روابط عمومی استانداری تشکیل شد که ماحصل آن برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران روابط عمومی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجا که مدیران روابط عمومی به طور معمول با تعداد زیادی از پرسنل و ارباب رجوع در ارتباط هستند طبیعتاً نقش بسزایی در احیاء این دو فریضه دارند که در همین راستا این دوره آموزشی با رعایت فاصله اجتماعی و اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در محل استانداری سیستان وبلوچستان به صورت تخصصی برگزار شد.

به گفته طباطبایی؛ به دلیل جلوگیری از تراکم جمعیت، مدیران و اعضای روابط عمومی فرمانداری های سایر شهرستان‌ نیز به صورت وبینار و در بستر اینترنت در این دوره آموزشی شرکت کردند که بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفت.

معاون ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان تصریح کرد: این دوره به صورت مشترک با استانداری سیستان وبلوچستان برگزار شد که روابط‌عمومی استانداری نیز نقش بسزایی در این دوره ایفا کرد و مقرر شد با هماهنگی سازمان مدیریت، گواهینامه شرکت در دوره امر به معروف و نهی از منکر به شرکت کنندگان داده شود.

وی ادامه داد: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مدیرکل صداوسیما مرکز و امام جمعه موقت زاهدان و رئیس هیات اندیشه ورز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سرفصل‌های آموزشی این دوره تخصصی را تدریس کردند.
 

پایان پیام/714

منبع: شبستان

کلیدواژه: امر به معروف ستاد امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان روابط عمومی ستاد امر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مریم حاجی‌ابراهیمی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته ۴۳ دوره و کارگاه آموزشی صنایع‌دستی در قالب آموزش شاغلان و دوره‌های آموزشی ترویجی کوتاه‌مدت برای ۸۳۹ نفر اجرایی شد. معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان افزود: از این تعداد دوره آموزشی، ۲۸ دوره در حوزه آموزش شاغلان صنایع‌دستی برای ۶۱۰ هنرمند ازجمله رنگرزی سنتی، رودوزی‌های سنتی، زنجیره ارزش خرد، توانمندسازی فعالان صنایع‌دستی، آسیب‌شناسی صنایع‌دستی، بازاریابی دیجیتال، بازرگانی و صادرات، استانداردسازی، طراحی ظروف موزه‌ای رشته سفال و فلز، جایگاه سفالینه‌های منقوش جرجان در دوران معاصر، طراحی محصول سوزن‌دوزی ترکمن و… برگزار شد. او خاطرنشان کرد: همچنین ۱۵ دوره آموزشی عمومی صنایع‌دستی هم برای ۲۲۹ علاقه‌مند به صنایع‌دستی در رشته‌های رودوزی‌های سنتی، سفال و سرامیک، نساجی سنتی، چرم و تولیدات چرمی دست‌دوز، خراطی چوب، ابریشم‌بافی، نساجی سنتی در رده‌های مقدماتی و پیشرفته اجرایی شد. حاجی‌ابراهیمی گفت: در سال ۱۴۰۲ هنرمندان شاخص و توانمند استان در راستای توسعه و ترویج این هنر صنعت به آموزش صنایع‌دستی به‌صورت مجازی هم پرداختند. او افزود: در سال جاری اجرای دوره‌های آموزشی در رشته‌های اولویت‌دار و سایر رشته‌های صنایع‌دستی استان بر اساس ظرفیت‌سنجی به ترتیب اولویت در شهرها و روستاهای استان، خصوصاً شهر و روستاهای ملی به‌منظور برندسازی جغرافیایی و مکانی موردتوجه قرار می‌گیرد.

       

دیگر خبرها

  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد