Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-08@12:38:50 GMT

پربازدیدترین خبرهای بورسی هفته با طعم سقوط

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۹۳۰۷

به گزارش اخبار اقتصادی شهر خبر، سایت خبری گسترش‌نیوز در این خصوص به نقل از یک کارشناس بازار سرمایه نوشت: تعیین دامنه نوسان ۲ تا ۶ درصدی از جمله دلایل لطمه زدن به شاخص بورس است و سهامداران باید تا خرداد ۱۴۰۰ با تمرکز بر سودسازی سهام خود، از فروش سهم‌ها خودداری کنند.

دومین خبر پربازدید در خصوص افت 11 هزار واحدی شاخص بورس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ با افت ۱۱ هزار و ۸۸۵ واحدی به یک میلیون و ۱۹۳ هزار و ۹۷۶ واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز ۱۰۱۰ واحد افت کرد و به ۴۳۳ هزار و و۳۸۵ واحد رسید.

سومین خبر پربازدید به یک اتفاق کم نظیردر بورس مربوط می‌شود. به گزارش اقتصادنیوز، در معاملات امروز (شنبه) بورس پایتخت در اتفاقی کم نظیر قیمت سهام 87 شرکت بازار سهام بدون تغییر باقی ماند. از این تعداد 85 نماد بورسی و 2 نماد فرابورسی هستند. در جمع سهم‌های بورسی بدون تغییر قیمت نمادهای پتایر، وکار، پرداخت، آسیا، امین، پارسیان، خپارس، وتوصا، سیتا و البرز دیده می‌شوند. دو نماد فرابورسی بدون تغییر قیمت نیز مارون و بزاگرسح هستند. در جمع سهم‌های بورسی بدون تغییر قیمت نمادهای پتایر، وکار، پرداخت، آسیا، امین، پارسیان، خپارس، وتوصا، سیتا و البرز دیده می‌شوند. دو نماد فرابورسی بدون تغییر قیمت نیز مارون و بزاگرسح هستند.

 به گزارش صدآنلاین، شهردار تهران تصریح کرد: ما در این دوره در تلاشیم که دو موسسه وابسته به شهرداری را به بورس واگذار کنیم. یکی از راه‌های اصلاح ساختار و رویه‌ها، استفاده از بازار بورس است که از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد و در نیمه اول سال آینده نیز سهام این دو سازمان به بورس ارائه خواهد شد. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار بورس به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران پایتخت سرمایه شاخص شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۳۱ هزار واحدی قرار گرفت. فارس، شبندر و شتران سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند. ذوب، کساپا و شستا سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۲ هزار و ۷۶۰  واحدی روی پله ۷۴۱ هزار و ۳۴۴ واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۱۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس

فملی ۲، افران و فیروزا بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب، فملی ۲ و تکاردان ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۵۴، اراد ۱۰۷  و اعتماد بیشترین ارزش معامله و نماد‌های اونیکس ۲، اونیکس و پاداش ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت سکه در کانال ۴۱ میلیون تومان
  • گزارش روزانه بورس ۱۹ اردیبهشت/ ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • فروش میلیاردی دو کد در خوساز
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۸ اردیبهشت؛ ثبات قیمت سکه طی ۲۴ ساعت گذشته
  • تغییر شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، کوییک و شاهین + جدول
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی