Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال می‌گوید از ابتدا می‌دانست چه اتفاقاتی قرار است رخ بدهد.

به گزارش ایسنا، علی کریمی که با کسب ۹ رای در مرحله اول انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، نتوانست به حد نصاب لازم برای باقی ماندن در رقابت دست پیدا کند، پس از خروج از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: بعد از مدت‌ها شرایط برای حضور فوتبالی‌ها رقم خورد و من هم آمدم اما نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای آقای عزیزی خادم و هاشمی آرزوی موفقیت می‌کنم. ان‌شاءالله هر کسی انتخاب می‌شود کارهای اساسی برای فوتبال انجام دهد.

وی افزود: از اول می‌دانستم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و فقط برای این حضور پیدا کردم که پس‌فردا نگویند شرایط مهیا شد که فوتبالی‌ها بیایند اما کسی نیامد. من برای اینکه بهانه دست کسی نباشد این کار را کردم.

وی ادامه داد: از آن ۹ عزیزی که به من رای دادند تشکر می‌کنم. ۹ نفر در این مجمع بودند که دوست داشتند فوتبال تغییر اساسی کند. از این بابت از آن ۹ نفر تشکر می‌کنم. امیدوارم رئیس بعدی این دوستان را اذیت نکند و رویه حرفه‌ای را دنبال کند.

کریمی در پاسخ به  این سوال که آیا رای‌های داده شده به دیگر کاندیداها پاک بود، گفت: نمی دانم، باید به وجدان دوستان واگذار کنیم. رای آنها برای من قابل احترام است و هر کسی یک حق رای داشت و اگر من هم جای آنها بودم به آن کسی که دوست داشتم رای می‌دادم. امیدوارم افراد نزد وجدان خود راحت باشند و به فوتبال خیانت نکرده باشند.

او در پاسخ به این سوال که آیا مشخص است افرادی که به او رای دادند چه کسانی هستند، گفت: نه مشخص نیست و خودشان می‌دانند.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات، مهندسی شد؟ گفت: من نمی‌دانم اما جا دارد با تاخیر روز مهندس را به دوستان و مهندسان عزیز تبریک بگویم و برایشان آرزوی موفقیت کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علي كريمي انتخابات فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- یک زیست شناس می‌گوید اسم خفاش‌ها بد در رفته، اما بدون خفاش‌ها نه قهوه می‌خوریم نه شکلات می‌خوریم. بدون خفاش تکیلا نخواهیم داشت.

به گزارش فرارو، جوزف کورتی، زیست شناس خفاش در دانشگاه کالیفرنایا، به سی‌بی‌اس نیوز می‌گوید: خفاش‌ها نه تنها بامزه هستند، بلکه این نقش‌های شگفت انگیز را برای اکوسیستم ما انجام می‌دهند. نقش آن‌ها شامل کنترل آفات و گرده افشانی است.

دانشمندان به سی‌بی‌اس نیوز می‌گویند که ۳۰۰ گونه میوه برای پخش دانه‌های خود به خفاش‌ها وابسته اند.

این موجودات همچنین به دلیل اشتهای زیاد میلیارد‌ها دلار در زمینه تهیه آفت کش‌ها توسط کشاورزان صرفه جویی دارند.

راشل بلیکی، استادیار در دانشگاه کالیفرنیا، به سی‌بی‌اس نیوز می‌گوید: خفاش‌ها می‌توانند فقط با پرواز به اطراف، اثر سرکوبی بر حشرات داشته باشند.

وی افزود: خفاش‌ها می‌توانند تا نصف وزن بدن خود را در هر شب حشرات بخورند. آن‌ها می‌توانند جوامع حشرات موجود در اینجا را تغییر دهند.

اما مانند بسیاری از حیوانات وحشی، تعداد خفاش‌ها به دلیل تغییرات آب و هوایی و همچنین جنگل‎‌زدایی رو به کاهش است. حافظان محیط زیست امیدوارند با انتشار اخباری خوبی که خفاش‌ها مسئول آن‌ها هستند، دیگران را به نجات جمعیت خفاش علاقه‌مند کنند.

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • اشتغال فارغ التحصیلان، افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!