Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت‌الله پرنیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: رقابت‌ها پاراوزنه‌برداری به میزبانی فدراسیون استان تهران و در تاریخ هشت تا دهم اسفندماه سال جاری با شرکت ۱۷ استان برگزار شد، امسال دومین سالی است که فدراسیون این مسابقات را برگزار می‌کند، در سال گذشته موفق به کسب مقام دوم و امسال مقام اول را کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رقابت‌ها فریبا علی‌اکبری دسته وزنی ۶۱ کیلوگرم مدال طلا، منیژه جلالی دسته وزنی ۶۱ کیلوگرم مدال برنز، لیلا رحیمی دسته وزنی ۶۷ کیلوگرم مدال نقره، زهرا چهری دسته وزنی ۶۷ کیلوگرم مدال برنز، سمیرا نظری دسته وزنی ۸۶ کیلوگرم مدال نقره گرفتند و مریم رنجبر در دسته وزنه ۷۹ کیلوگرم چهارم شد.

رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان کرمانشاه با بیان اینکه استان‌های فارس و لرستان به ترتیب موفق به کسب مقام دوم و سوم شدند، تصریح کرد: مسابقات برون مرزی استعدادیابی را پیش‌رو داریم که امیدواریم بتوانیم در این مسابقات شرکت کنیم.

پرنیان ادامه داد: همچنین رقابت المپیک ۲۰۲۲ گوانجو چین را که هر چهار سال یک‌بار اتفاق می‌افتد را پیش‌رو داریم که برای ما حائز اهمیت است و برای اولین بار تیم وزنه‌برداری معلولین بانوان از ایران در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی گفت: برای شرکت در رقابت‌های گوانجو چین انتخاب ورزشکاران به کادر فنی تیم ملی بستگی دارد بطوری‌که کسانی که به رکورد آسیایی نزدیک و شانس مدال‌آوری داشته باشند، انتخاب می‌شوند.

پرنیان در پایان با تشکر از کسانی‌ که در این مسابقات تلاش کردند، گفت: با تلاش ورزشکاران و اداره بهزیستی و کمک در حمل و نقل وزنه‌برداران و همینطور مربی تیم وزنه‌برداری بانوان خانم آزاده کوه‌دره‌ای توانستیم به این موفقیت دست بیابیم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه وزنه برداری مدال طلا جانبازان کیلوگرم مدال وزنه برداری دسته وزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز

روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها  ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.

در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی و هلیا اسدیان به ترتیب در فرم‌های چانگ‌چوان و نان‌چوان دو مدال برنز در تالو به دست آوردند.

امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و‌ مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز