Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:26:22 GMT

بارسلونا در فکر به خدمت گرفتن مدافع اینتر

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۹۵۸۶

بارسلونا در فکر به خدمت گرفتن مدافع اینتر

مدافع ایتالیایی تیم فوتبال اینتر مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا اعلام کرد، مدیران باشگاه بارسلونا به منظور تقویت خط دفاعی تیم تحت هدایت رونالد کومان در پی یافتن مدافعی جوان هستند که بتوانند در پروژه‌ای بلندمدت روی او حساب باز کنند، از این‌ رو آلساندرو باستونی را زیرنظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، اینتر نسبت به فروش باستونی 21 ساله تمایلی ندارد، اما در صورتی که مجبور به این کار شود، حداقل 60 میلیون یورو برای واگذاری مدافع ایتالیایی خود طلب خواهد کرد، این در حالی است که سه سال پیش با نصف این رقم این بازیکن را از آتالانتا به خدمت گرفت.

پیکه: وضعیت بارسلونا ایده‌آل نیست اما هنوز هم در کورس قهرمانی هستیم

باستونی که سه بازی ملی در کارنامه‌اش دیده می‌شود، از سال 2017 که به عضویت اینتر درآمده و تاکنون در 61 بازی برای نراتزوری به میدان رفته و سه گل نیز به ثمر رسانده است.

این مدافع یک متر و 90 سانتیمتری که تا سال 2023 تحت قرارداد اینتر است، این فصل در 28 بازی تیم تحت هدایت آنتونیو کونته را همراهی کرده و سه گل زده هم به نامش به ثبت رسیده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان بارسلونا اینترمیلان بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند.

پرسپولیس و آلومینیوم تاکنون یک بار در ادوار جام حذفی به مصاف هم رفتند که در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۱ آلومینیوم توانست با شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پا به دیدار پایانی بگذارد.

«اوسمار ویه‌را» سرمربی برزیلی تیم پرسپولیس که از نیم فصل دوم به عنوان سرمربی کار خود را در این تیم آغاز کرد در اولین بازی خود، رو در روی آلومینیوم در اراک قرار گرفت که این بازی با شکست یک بر صفر سرخ‌ها همراه بود تا تنها شکست «اوسمار» با پرسپولیس تا به اینجای مسابقات برابر گربه سیاه چند فصل اخیر سرخ‌ها رقم بخورد.

اوسمار و شاگردانش برای دومین بار در این فصل به استان مرکزی سفر خواهند کرد و مرد برزیلی پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر آلومینیوم نه تنها انتقام شکست در لیگ برتر را بگیرد بلکه انتقام حذف سرخ‌ها از جام حذفی در سال ۱۴۰۱ را هم از سید مجتبی حسینی و شاگردانش بگیرد.

پرسپولیس برای این بازی دانیال اسماعیلی فر را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و به احتمال زیاد «وحدت هنانوف» در این پست برای سرخ‌ها به کار گرفته می‌شود.

کد خبر 6087295

دیگر خبرها

  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!