Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) گفت: ۲۰۰ بسته‌ حمایتی‌ غذای گرم به همت اعضا و فعالان کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) همزمان با ماه مبارک رجب در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

«امید روشنی صبح» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 200 بسته‌ حمایتی‌ غذای گرم به همت اعضا و فعالان کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) با همکاری مرکز نیکوکاری منتظران حضرت مهدی (عج) همزمان با ماه مبارک رجب در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: مواد اولیه و طبخ این غذا با رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت گرفته و تلاش کرده ایم تا بسته حمایتی کاملاً بهداشتی در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: البته از ابتدای سال تاکنون طی چندین مرحله بسته های معیشتی و غذای گرم در اختیار خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا قرار گرفته است.

 

روشنی صبح عنوان کرد: این فعالیت های خیرخواهانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت صورت می گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) افزود: هم اکنون بیش از 81 فعالیت این کانون در سامانه بچه های مسجد برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» با امتیاز بیش از 12 هزار ثبت شده است که امیدواریم بتوانیم در رقابت با فعالان فرهنگی کشور جایگاه مناسبی را در کشور کسب کنیم.

 

روشنی صبح خاطر نشان کرد: 284 عضو این کانون نیز در سامانه ثبت شده است که از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی، آموزشی و هنری بهره مند می شوند.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج ره حمایت از خانواده های آسیب دیده کرونا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل توزیع بسته غذایی در بین نیازمندان اردبیل کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج آسیب دیده از کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود