Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت داوری گفت: فوتبالی‌ها چشم دیدن یکدیگر را ندارند و به نظرم انتخابات امروز، روز شکست فوتبال ما بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن ترکی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امروز روز شکست فوتبال ما بود. خیلی ناراحتم که خود فوتبالی‌ها هم از تنها گزینه فوتبالی حمایت نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثل این است که خود ما فوتبالی‌ها هم چشم دیدن یکدیگر را نداریم. 

وی ادامه داد: با این شرایط هر اتفاقی که در ۴ سال آینده سرمان بیاید، حق‌مان است و کسی حق ندارد، صحبت کند. با چند نفر از بزرگان که صحبت کردم این بود که گفتم اگر نمی خواهید حمایت کنید، حداقل بد او را نگویید. آنها می‌گفتند علی کریمی نمی‌تواند و توانایی‌اش را ندارد. ما یک برند فوتبالی را در عرصه‌های بین المللی می‌خواستیم که کمک کند.

پیشکسوت داوری در مورد اینکه دلیل رای نیاوردن کریمی را چه می‌دانید، گفت: یک مقدار تنگ نظری بین خود فوتبالی‌ها وجود دارد. البته در تمامی عرصه‌ها تنگ نظری وجود دارد و در صنف خبرنگاران هم شاید باشد، اما علت این کار را نمی‌دانم. شاید وعده وعیدهایی داده شده باشد، اما اینکه تنها گزینه فوتبالی ۹ رای آورد، خیلی بد بود.

ترکی در مورد اینکه آیا روابط و پیشنهادهای مالی هم برای گرفتن رای در میان بود یا خیر گفت: من اصلا نمی‌توانم در مورد چیزی بگویم و نمی‌دانم. اما لابی و رایزنی را فوتبالی‌ها هم می‌توانستند داشته باشند و حمایت کنند. امیدوارم عزیزی خادم هم که رای آورد از فوتبالی‌ها در کنار خود استفاده کند.

وی در مورد اینکه ۴ سال آینده را چطور می‌بینید، عنوان کرد: بستگی به هیات رئیسه دارد که به چه شکل انتخاب شوند و کار کنند. اگر از برندهای فوتبالی کمک بگیرند، در عرصه‌های بین المللی می توانیم موفق باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فوتبالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در مراسم روز شوراها ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و گفت: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت‌دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند، گفت: امروز شوراها مأموریت سنگینی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرزهایی داشته باشیم، تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاه‌ها در شوراها صرفاً عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه‌ها گرفته باشند، گفت: مردم امروز از شوراهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستاهایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

کد خبر 6092202

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • (ویدئو) مقایسه‌های دردآور مهران مدیری از قیمت‌های امروز با ۲۰ سال گذشته / مسئولین با دیدن این ویدئو بایدآب شوند!
  • زیباترین شب فوتبالی اراک