Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عزیزی خادم در اول بهمن ۱۳۵۶ در پلدختر لرستان به دنیا آمد و علاوه بر اینکه رییس هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر است سابقه عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال را از اسفند ۹۰ تا اردیبهشت ۹۵ را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۱۳۹۵ هم او یکی از شانس‌های اصلی رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال به جای مهدی تاج بود که به خاطر بندهای اساسنامه قبلی فدراسیون فوتبال در قسمت سوابق مدیریتی در لحظه آخر صلاحیت او برای شرکت در انتخابات احراز نشد.

عزیزی ‌خادم همان سال سبد رای خود را به مهدی تاج داد. قرار بود پس از رییس شدن تاج، عز‌یزی خادم دبیرکل فدراسیون فوتبال شود که چون این اتفاق نیفتاد عزیز‌ی خادم و تاج وارد یک تقابل شدند که اوج این تقابل در انتخابات هیات رییسه در سال ۹۵ بود که عزیزی خادم و اسلامیان در یک انتخابات جنجالی به مصاف هم رفتند و چون آرای انتخابات روی وایت برد شمارش نشد، عز‌یزی خادم صحت انتخابات را زیر سوال برد اما در نهایت این محمود اسلامیان بود که به هیات رییسه راه یافت.

در هر حال و با این وجود عزیزی خادم چهار سال و ۱۰ ماه صبر کرد؛ صبری که سرانجام جواب داد و او بالاخره رئیس فدراسیون فوتبال شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی تاج عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال عزیزی خادم مهدی تاج فدراسیون فوتبال عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی به عنوان قهرمانی آسیا رسید که وحید شمسایی سرمربی این تیم قراردادی با فدراسیون ندارد!

شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

احسان اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

دیگر خبرها

  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد