Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران حسنوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا در استان، تمام تدابیر لازم برای انجام مسابقه را در نظر گرفتیم از طرفی افسر سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی در جریان مسابقات حضور دارد و از نزدیک مسائل بهداشتی را کنترل می‌کند تا مشکلی برای بازیکنان پیش نیاید.

وی با بیان اینکه تمام نقاط ورزشگاه به ویژه توپ‌های مسابقه بارها ضدعفونی شده اند افزود: تمام تلاش مجموعه نفت مسجدسلیمان برگزاری یک بازی جذاب و بدور از حاشیه است که امیدواریم با پیروزی تیم ما به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه تمام بازیکنان تیم در سلامت کامل هستند گفت: خوشبختانه تمام کادر تیم پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت می کنند و جواب تست کرونا همه بازیکنان و اعضای تیم منفی است.

وی عنوان کرد: از آنجا که سلامتی بازیکنان برای ما مهمترین مساله است تمام اقدامات بهداشتی لازم برای دیدار با تراکتورسازی انجام شده است. از ابتدای شیوع کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت جدی در دستور کار باشگاه نفت مسجدسلیمان قرار گرفت تا آلودگی به حداقل برسد.

گفتنی است دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۱ اسفندماه در مسجدسلیما برگزار می شود. نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب ۱۸ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی جای گرفته است.

برچسب‌ها فوتبال نفت مسجد سلیمان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال نفت مسجد سلیمان خوزستان فوتبال نفت مسجد سلیمان خوزستان اخبار کنکور نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک