Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالله نادری روز یکشنبه در آیین آغاز بکار پایگاه خبری صدای دشتی افزود: مطبوعات مدیریت کننده افکار عمومی در جامعه هستند و نقدهای رسانه نوعی پیام جامعه است که به منظور اصلاح و توسعه مناطق ارائه می‌شود.

وی مطالبه‌گری را حق رسانه‌ها دانست و اظهار کرد: انتقادها باید با انصاف همراه باشد تا در رشد و آبادانی خللی وارد نشود و مهم‌ترین دغدغه آنها باید حل مسائل و مشکلات با بیان نقدهای سازنده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری ادامه داد: اخبار نادرست باعث یاس و ناامیدی شده و مردم را دچار دوگانگی می‌کند که باید این اقدام خارج از رسالت مطبوعات ‌باشد.

فرماندار دشتی بیان کرد: در شرایط کنونی کشور و هجمه‌های بی‌اساس دشمنان، مطبوعات و رسانه باید با ایفای نقش محوری برای سرافرازی نظام تلاش مضاعف کنند.

نادری به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها باید مردم را به حضور در این عرصه دعوت کنند تا عشق و علاقه ایرانیان به وطنشان در جهان ثابت شود.

فرماندار دشتی با بیان اینکه این شهرستان دارای شخصیت‌ها و سابقه فرهنگی طولانی و در امر فرهنگ و رسانه نیز زبانزد خاص و عام در استان و کشور است، ادامه داد: معرفی ظرفیت‌های بسیار بالای این منطقه جز با همکاری و هم‌اندیشی میسر نیست و این مهم با حضور رسانه‌ها امکان‌پذیر است.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی پایگاه خبری صدای دشتی یک اتفاق خوب در حوزه فرهنگ و رسانه است که می‌تواند در معرفی توانمندی‌های این شهرستان نقش اساسی ایفا کند.

فرماندار دشتی افزود: هم‌اندیشی و انسجام گامی موثر در فعالیت‌ها است که مجموعه این پایگاه خبری باید به آن نگاه ویژه داشته باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی نیز با اشاره به اینکه رسانه‌های محلی در فرایند آگاهی و توسعه منطقه نقش تعیین کننده‌ای دارند، اظهار کرد: نقش رسانه‌های محلی در انعکاس رویدادها، وقایع روزمره و تحلیل و بررسی مسائل محلی و منطقه‌ای با اهمیت است و قادرند گام‌های بلندی را در مسیر توسعه جوامع بومی بردارند.

حمید زارعی افزود: به علت جمعیت کم، نبود صنایع و شرکت‌های مهم اقتصادی، حمایت از طرف نهادها و برخوردار نبودن از امکانات مالی و فنی نشریات و سایت‌های مختلفی در سال‌های اخیر تاسیس شده که بعد از فعالیتی کوتاه تعطیل شده‌است.

زارعی اضافه کرد: راه‌اندازی پایگاه برخط صدای دشتی امری نیکو و خجسته است که با تمرکز برای پوشش رویدادهای محلی و پرداختن به مسائل محیطی و مرتبط با اقشار مختلف اجتماعی در قلمرو بخش‌های مختلف جغرافیای دشتی  می‌تواند به نقش آفرینی بپردازد.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر به مطبوعات و رسانه‌ها توجه ویژه‌ای شده‌است که برگزاری دوره‌های خبرنویسی و خبرنگاری در شهرستان فعالیت‌های موثر در این زمینه است.

برچسب‌ها بوشهر رسانه شهرستان دشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر رسانه شهرستان دشتی بوشهر رسانه شهرستان دشتی اخبار کنکور رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باید باشد گفت: فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ما ممنوع است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد،، خستگی و فعالیت زیاد نباید مسئولان را ازخدمت به مردم بازدارد.

وی عنوان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، اکنون حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی یادآور شد: جهش در تولید بر روی ریل پیشرفت قرارگرفته به گونه‌ای که هم اکنون رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشورهای خارجی، قابل توجه است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با عنوان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • ۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است