Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل تیم فولاد خوزستان گفت: عده‌ای می‌گفتند آذری در کنار کریمی موج سواری می کند که خودش در جایگاه دیگری کاندیدا شود. خبرگزاری میزان - سعید آذری مدیرعامل تیم فولاد خوزستان، بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: قاعدتا رقابت خیلی شدیدی بود. جدا از هر اتفاقی که افتاده بود. مسئولیتی که مجمع برعهده عزیزی خادم گذاشت؛ امیدوارم بتوانند به نحو احسن انجام وظیفه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آقای علی کریمی، آجرلو و هاشمی هم تشکر می‌کنیم که آمدند در مجمع شرکت کردند.
وی درباره کاندیدای مورد نظرش در دو مرحله تاکید کرد: دور اول به علی کریمی رای دادم و در دور دوم به هاشمی رای دادم. برای کاندیدا رای جدول مقایسته‌ای تهیه کردم و بر این اساس رای دادم.
آذری در خصوص تلاش هایش برای اصلاح اساسنامه عنوان کرد: باید اساسنامه اصلاح بشود و فوتبالی‌ها ورود کنند. از کارم و رای هرگز پشیمان نیستم از روز اول هم اعلام کردم و این پایان راه فوتبالی‌ها نیست. جدا از اتفاقی که در مجمع اتفاق افتاد به شهادت خود شما تنها مدیرعاملی که برای تغییر اساسنامه تلاش کرد شاید بتوانم بگویم من بودم.

مدیرعامل تیم فولاد خوزستان در رابطه با شایعات انتخاباتی پیرامونش افزود: عده‌ای می‌گفتند آذری می‌خواهد در کنار کریمی موج سواری کند که خودش در جایگاه دیگری کاندیدا شود. فکر می‌کنم از امروز کار کریمی و علی کریمی‌ها شروع شد و باید تلاش کنند. آن‌ها در چهار سال بعدی کار خود را انجام بدهند و تابوی ورود فوتبالی‌ها به عرصه مدیریت شکسته شد. این حق فوتبالی‌ها است و مطمئنم یک روز فرد فوتبالی روی کرسی مدیریت فدراسیون می‌نشیند.

آذری در مورد روش انتخاباتی علی کریمی گفت: در مورد اشخاص نمی‌خواهم صحبت کنم، ولی هر کس در انتخابات روش خود را دارد. کریمی هم به این روش عمل کرد. با کریمی صحبت کردم؛ فلسفه اش این بود که اصلا مخالفت با لابی و این مسائل دارد. هر قهرمانی می‌خواهد به عنوان کاندید حضور پیدا کند باید بداند هر لابی گری به معنای فساد نیست. با وضعیتی که یکسری ساختار‌های فدراسیون دارد تا تغییر نکند؛ آرا در اختیار طیف خاصی است.

 

بیشتر بخوانید: 

 

برچسب ها: فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال سعید آذری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال سعید آذری فوتبالی ها علی کریمی رای دادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!

به گزارش “ورزش سه”، شاید کمتر کسی بداند که رشته‌های زیر مجموعه دوچرخه سواری سالنی هم، از رشته‌های المپیکی محسوب می‌شوند. دوچرخه سالنی با سه زیر شاخه مختلف (سایکل بال، آرتیستیک بال و ای اسپورت) به زودی در المپیک حضور خواهد داشت و حالا با جدی شدن این ورزش در دنیای ورزش، فدراسیون دوچرخه سواری ایران هم به دنبال ارتقا این رشته‌ها است.

حالا با تصمیم رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، سوزان دولت آبادی که از باتجربه‌ترین مربی‌ها در رشته دوچرخه سواری سالنی است، ریاست این کمیته را به عهده گرفته است. دولت آبادی به طور کلی ریاست کمیته دوچرخه سواری ایران در بخش زنان و مردان را به عهده گرفته است.

دولت آبادی در همین خصوص می‌گوید: اولین هدفم ارتقا سطح دانش مربیان است و می‌خواهم مربیان زیادی را به این رشته تزریق کنم. هدف دومم حضور پر تعداد دختران و پسران در المپیک است و می‌خواهم از فرصت به دست آمده نهایت بهره را داشته باشم. همچنین از رسول اسدی، رییس فدراسیون دوچرخه سواری برای در اختیار دادن چنین فرصتی تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود