Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:32:15 GMT

۴۳ هزار متر شبکه آب و فاضلاب در جنوب تهران بازسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۱۱۱۲

۴۳ هزار متر شبکه آب و فاضلاب در جنوب تهران بازسازی شد

حسن حقیقی روز یکشنبه به خبرنگاران، اظهار داشت: هشت هزار متر از خطوط اصلی انتقال آب، ۱۹ هزار متر از شبکه توزیع، یک هزار و ۴۰۰ متر از شبکه توزیع بافت های فرسوده و یک هزار و ۵۷۳ رشته انشعاب آب شهری بازسازی و نوسازی شد تا شهروندان از آب آشامیدنی با کمیت و کیفیت بالاتری برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح یکپارچه سازی خدمات آب و فاضلاب طی سال جاری، ۷۲ روستای جنوب تهران و شهرستان ری زیر پوشش خدمات رسانی آبفای منطقه۶ تهران قرار گرفته است، افزود: در بخش خدمت رسانی به روستاها با وجود کمبودهای شدید مالی و مشکلات فراوان، بیش از ۹ هزار متر از شبکه توزیع آب روستاها و ۲۰۰ انشعاب بازسازی و نوسازی شده است تا بخش کوچکی از مشکلات کمی و کیفی آب روستاها برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه در سال های گذشته و همین طور امسال اقدامات بسیار فراوانی در بخش توسعه شبکه فاضلاب در سطح منطقه صورت پذیرفته است، خاطرنشان کرد: در سال جاری شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بیش از ۶ هزار ۳۴۰ متر توسعه یافت و ۴۵۴ رشته انشعاب فاضلاب اصلاح و بازسازی شد.

حقیقی در پایان به حفر، تجهیز و وارد مدار بهره برداری قرار گرفتن ۲ حلقه چاه در شهرهای کهریزک و حسن آباد اشاره کرد و گفت: نصب نخستین مخزن اضطراری جنوب تهران در محله ۱۳ آبان شهرری و لوله گذاری در عرض بزگراه آزادگان و شهید رجایی به منظور اتصال خط انتقال ۷۰۰ میلی متری به خط انتقال یکهزار و ۸۰۰ میلی متری سد ماملو از فعالیت ها و اقدامات مهمی است که در سال جاری در حوزه مهندسی و توسعه شرکت انجام شده است.

به گزارش ایرنا، شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران- شهرری، ۲۷۶ هزار مشترک آب شهری و روستایی و ۱۸۴ هزار مشترک فاضلاب دارد و به آحاد جمعیتی بالغ بر ۲میلیون نفر در مناطق (۱۵-۱۶-۱۷-۱۹-۲۰) شهرداری تهران و پنج شهر جنوب تهران شامل شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، قیام دشت و خاورشهر خدمات رسانی می کند.

برچسب‌ها شهرستان ری آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان تهران شهرستان ری آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان تهران اخبار کنکور آب و فاضلاب جنوب تهران هزار متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد فاضلاب درپی بارندگی‌های اخیر ایلام

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام گفت: در بارندگی‌های اخیر ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس‌زدگی فاضلاب در سطح شهر ایلام رفع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد محمدی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گرفتگی و پس‌زدگی شبکه فاضلاب یکی از مشکلات اصلی در زمان بارندگی است، اظهار کرد: شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری تنها برای جمع‌آوری فاضلاب خانگی طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: نبود گنجایش مناسب جداول برای هدایت آب‌های سطحی و اتصال غیر مجاز جداول به شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب باعث آب‌گرفتگی معابر و ورود روان‌آب‌های سطحی حاوی مواد جامد به داخل شبکه جمع‌آوری فاضلاب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: این رواناب‌ها با ورود به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب در برخی منازل و خیابان‌ها می‌شود بنابراین لازم است شهرداری ایلام با بررسی و طراحی سازه‌های انتقال آب این مناطق که در بارندگی‌های شدید مشکلات عدیده‌ای برای شهروندان به وجود می‌آورد جلوگیری کنند.

محمدی با بیان اینکه در بارندگی اخیر حدود ۳۲ مورد رفع انسداد در شبکه شهرهای استان انجام گرفته است، گفت: اکیپ‌های اجرایی نیز در این زمینه آماده به کار هستند تا در صورت بروز حادثه نسبت به انجام عملیات اجرایی اقدام کنند.

کد خبر 751138

دیگر خبرها

  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد فاضلاب درپی بارندگی‌های اخیر ایلام
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند