Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در آغاز نیم فصل دوم، اظهار داشت:  در شروع نیم فصل دوم باید مقابل پرسپولیس قرار بگیریم و انگیزه زیادی داریم. باید امتیازاتی که در نیم فصل اول از دست دادیم را جبران کنیم. بازی مقابل تیم بزرگ پرسپولیس برای بازیکنان جوان ما انگیزه زیادی ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا می توانیم کیفیت فوتبالمان را به کل ایران نشان دهیم.

وی افزود: می توانیم از تجربیات نیم فصل اول استفاده کنیم و نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم. امیدوارم همه از تماشای این دیدار لذت ببرند و هر تیمی که لایق برد است به حق خود برسد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد تیمش در نیم فصل نخست رضایت دارد یا خیر، تصریح کرد: نسبت به فوتبالی که ارائه می‌کردیم باید نتایج بهتری می گرفتیم. ما ۲ بردمان را در دقایق پایانی از دست دادیم که این موضوع به تجربه پایین بازیکنان باز می‌گشت. این بازیکنان جوان دارایی ما هستند اگر آنها کمی با تجربه تر بودند الان ۲ برد بیشتر داشتیم و به جای ۲ امتیاز از آن بازی‌ها ۶ امتیاز می گرفتیم.

وی تاکید کرد: جوانان ما با انگیزه هستند و با تجربه‌ها جور تیم را می کشند و به جوان‌ها در انتقال تجربه کمک می کنند.

صادقی در مورد اینکه سایپا در مقطعی از نیم فصل نخست دچار افت شده بود، اضافه کرد: از نظر فنی افت نداشتیم و در تمام ۱۵ بازی روند خوبی را دنبال کردیم. در خیلی از مسابقات مثل تقابل با تراکتور و گل‌گهر می توانستیم نتایج خوبی بگیریم. مقابل تراکتور طی ۳ دقیقه ۲ گل استثنایی خوردیم. از نظر فنی ما همیشه رو به رشد بودیم. اگر از آن دو بازی که در وقت های اضافی از دست دادیم امتیاز کامل را می گرفتیم الان جایگاه به مراتب بهتری داشتیم.

وی دررابطه با عملکرد سایپا در نقل و انتقالات زمستانی خاطرنشان کرد: روح الله سیف‌الهی  را جذب کردیم. محمدرضا سلیمانی و حمید گلزاری از جمع ما جدا شدند. سعی می کنیم دو یا سه بازیکن دیگر جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با قرعه تیمش در جام حذفی و تقابل با نساجی تصریح کرد: ۲ بازی با نساجی پشت سر هم در لیگ و جام حذفی داریم که هر دو دیدار در قائمشهر است. فکر می‌کنم این دو بازی طی ۵ روز باشد. تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا از این مرحله بالا بیاییم.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا از ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه فردا (یکشنبه) و از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس پرسپولیس ابراهیم صادقی سایپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس ابراهیم صادقی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس ابراهیم صادقی سایپا اخبار کنکور نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، روز دوشنبه بود که امید نورافکن با انتشار یک استوری با توجه به در پیش بودن بازی برابر پرسپولیس خبرساز شد.

استوری نورافکن که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مجازی داشت، سبب شد تا خبرنگاران نیز در نشست خبری از اوسمار درباره این موضوع بپرسند که واکنش جالب توجه سرمربی برزیلی پرسپولیس را به همراه داشت.

البته سرمربی پرسپولیس نیز پاسخی حرفه‌ای به این سوال داشت و با اشاره به اینکه اطلاعی درباره این موضوع ندارد، عنوان کرد بازیکن بهتر است در زمین کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد.

این اتفاقات در حالی در آستانه بازی حساس پرسپولیس و سپاهان رخ داده که امید نورافکن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت هنوز نتوانسته به روزهای اوج فوتبالی خود برگردد. او البته در همین شرایط هم با پیراهن تیم ملی و هم با پیراهن سپاهان موفق به گلزنی شده ولی با آنچه از نورافکن در ذهن داریم فاصله زیادی دارد. 

در این شرایط حالا امید نورافکن با توجه به استوری‌ای که منتشر کرده و همینطور صحبت‌های کنایه‌آمیز اوسمار و البته پیشینه‌ای که در ورزشگاه آزادی و با هواداران پرسپولیس دارد، بی‌شک با انگیزه‌ای مضاعف پا به بازی خواهد گذاشت و تمام توانش را برای پیروزی تیمش به کار می‌گیرد.

البته اوسمار با صحبت‌های خود به نظر می‌رسد سعی بر احساسی کردن نورافکن داشته و باید دید عملکرد و واکنش نورافکن در زمین مسابقه به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس و همینطور سایر حواشی بازی چگونه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!