Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@00:22:38 GMT

بیشترین رای برای سکاندار فوتبال بانوان (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۱۶۱۹

بیشترین رای برای سکاندار فوتبال بانوان (عکس)

شهره موسوی با کسب 70 رای به عنوان نایب رییس سوم فدراسیون فوتبال و رییس فوتبال بانوان برگزیده شد.

به گزارش "ورزش سه"، شهره موسوی اگر چه در حوزه اقتصادی یکی از افراد شناخته شده بشمار می رود و جز کارآفرینان برتر کشور بحساب می آید اما با فوتبال بیگانه نیست به این خاطر که با تاسیس باشگاه بادران در فوتبال نشان داد به مدیریت در فوتبال علاقمند است؛ تیم او هم اکنون در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور حضور دارد و برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در روزی که نایب رییس اول عزیزی خادم رد صلاحیت شد و منصور قنبرزاده اما از احراز پست نایب ریسی دوم کناره گیری کرد شهره موسوی با 70 رای سکاندار فوتبال بانوان شد؛ این رای اعتماد بدین معنی است که اعضای مجمع عمومی نسبت به تغییر و تحول در فوتبال بانوان با مدیریت شهره موسوی امیدوار هستند.  

امروز نشست اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برگزار و عزیزی خادم با 49 رای به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال برگزیده شد. او در مجمع عمومی بعدی باید نایب رییس اول و دوم خود را معرفی کند و این ها با رای اعضای مجمع عمومی انتخاب خواهند شد.

 

 

 

نکته جالب اینکه شهره موسوی پیش از برگزاری انتخابات در نشستی که در باشگاه بادران برگزار کرد از همه نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال درخواست کرد با حضور در این نشست برنامه های خود را مطرح کنند که از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم و سردار آجرلو در این نشست هم اندیشی شرکت کردند. در این نشست شهره موسوی برنامه های خود را برای اداره فوتبال بانوان مطرح کرد.

دسته یک فدراسیون فوتبال شهاب‌الدین عزیزی خادم بادران تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم بادران تهران فدراسیون فوتبال فوتبال بانوان عزیزی خادم مجمع عمومی شهره موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی

میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به غیبت محمد موسوی و امیر غفور در تیم ملی والیبال گفت: هر فردی اگر فرصت داشته باشد که در تیم ملی به مردم خدمت کند، حتماً این کار را می‌کند و اگر کسی غیر از این فکر کند و منافع شخصی خود را از منافع ملی و خوشحالی مردم ایران بالاتر ببیند قطعا اشتباه می‌کند.

دریافت 56 MB

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران