Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@15:33:57 GMT

فوتبال رابا نگاهی «نو»اداره خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۱۶۹۶

فوتبال رابا نگاهی «نو»اداره خواهیم کرد

ایران اکونومیست- رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: در جهت دفاع از صیانت و منافع فوتبال طبق برنامه‌ای که از قبل در نظر گرفته‌ایم با نگاهی «نو» در جهت توسعه این رشته قدم خواهیم برداشت.

 مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صبح امروز یکشنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد و در پایان رأی گیری مرحله دوم شهاب الدین عزیزی خادم با کسب ۴۹ رأی به عنوان رئیس آینده این فدراسیون انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی خادم پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون گفت: وظیفه خودم می دانم از اعضای مجمع که به من اعتماد کردند قدردانی کنم. خودم را خادم فوتبال می دانم و امیدوارم با تیم مدیریتی جدید بتوانیم از صیانت و منافع فوتبال دفاع کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: فصل جدیدی در فوتبال کشور آغاز شده و امیدوارم بتوانیم با نگاهی نو و در فصلی جدید و با همکاری و تعامل اعضای مجمع و استفاده از نقطه نظرات آنها شرایط این رشته را بهتر از گذشته کنیم.

عزیزی خادم در ادامه خطاب به اعضای مجمع گفت: از اینکه نگاهی غیردستوری و حرفه‌ای به فوتبال و مجمع داشتید از شما تشکر می‌کنم. دغدغه‌های اعضای مجمع را درک می‌کنم و برای رسیدگی به اهداف و برنامه‌هایمان از پتانسیل استان‌ها، باشگاه‌ها و تمامی بخش‌ها به درستی استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مجمع امروز فدراسیون فوتبال نماد دموکراسی و تبلور دموکراسی بود که اعضای مجمع با شناخت و درایتی که داشتند رأی خود را به صندوق انداختند. خدا را شاکرم به خاطر این اتفاق. هر چند که اگر هم رأی نمی‌آوردم بازهم شاکر خدا بودم چرا که او صاحب و مالک همه چیز است.

عزیزی خادم از سرپرست و اعضای قبلی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکر کرد و گفت: امیدوارم با تعامل سازنده و همفکری و هم اندیشی بتوانیم آینده خوبی را برای فوتبال ایران رقم بزنیم.‌

وی در مورد تیم ملی هم گفت: فعلاً تا انتخاب اعضای هیات رئیسه زود است در این مورد اظهار نظر کنیم اما سیاست اصلی ما حمایت از تیم ملی است و اولویت اصلی ما این است که تیم ملی بتواند به جام جهانی صعود کند و باعث شادی مردم شود. در این راستا از تیم ملی به طور کامل حمایت خواهیم کرد.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اعضای مجمع عزیزی خادم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر

عشق و ارادت به امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) حد و مرز نمی‌شناسد و عاشقان آن حضرت برای ادای احترام از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ در همین در راستا خادم الشهدای استان هرمزگان در چایخانه حرم مطهر رضوی میزبان زائران شدند و از آنها پذیرایی به عمل آوردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) در کاشان به مناسبت ایام زیارتی مخصوص + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی