Web Analytics Made Easy - Statcounter

در محدوه آبفای منطقه ۲ شهر تهران صورت گرفت؛ نصب تابلوهای راهنمای ایستگاه برداشت اضطراری آب در پایتخت

به گزارش خبرگزاری شبستان، "علی میرعابدینی" گفت: با توجه به نصب مخازن اضطراری آب‌رسانی در محله‌های مختلف تهران، آگاهی شهروندان از محل دقیق ایستگاه‌های برداشت اضطراری آب امری ضروری است و با همین هدف با هماهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران این تابلوها در محدوده این شرکت نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
میرعابدینی با بیان این‌که طرح آب‌رسانی اضطراری نخستین طرح مردم‌نهاد و ‌محله‌محور وزارت نیرو است، افزود: شیوه‌های بهره‌برداری و برداشت آب از این مخازن با برپایی نمایشگاه‌های یک‌روزه در ایستگاه آبرسانی توسط میراب‌های محله به شهروندان آموزش داده خواهد شد.  
به گفته مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای منطقه 2 تاکنون شش مخزن آبرسانی اضطراری در بوستان‌های فدک، گلواژه، ولایت، ولی‌عصر(عج) و تمدن و ساختمان مدیریت بحران شهرداری منطقه 7 در محدوده آبفای منطقه 2 شهر تهران نصب شده است.  

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت نیرو آب اضطراری آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای بختیاری زاده مدیر عامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران گفت: ۱۰ بازار میوه و تره بار جدید در تهران افتتاح می‌شود و قصد داریم تا پایان سال ۴۰ بازار میوه و تره بار دیگر در تهران احداث کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق