Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته داوران می‌گوید انتخابات فدراسیون فوتبال در فضای سالمی برگزار شده است.

به گزارش ایسنا، فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال در واکنش به انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: همه چیز خوب بود و انتخابات در فضای سالمی برگزار شد. با توجه به اینکه مجمع ارکان اصلی فوتبال است و اعضای مجمع از افراد فرهیخته هستند، رای اعتمادی که به آقای عزیزی خادم دادند، قابل توجه است و به ایشان تبریک می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص اینکه گفته شده بود به انتخابات بازگشته است، اظهار کرد: واقعا این خبر جای تعجب داشت و باید دلیلش را از افرادی که در داخل مجموعه هستند سوال کرد. ما تابع آنچه تصمیم گرفته می‌شود، هستیم اما انتظار نداشتم چنین اتفاقی برای من رخ دهد.

اصفهانیان درباره رای نیاوردن علی کریمی در انتخابات اظهار کرد: ایشان از اسطوره‌های  فوتبال ما هستند و خواهند بود اما مجمع باید رای دهد.

او در واکنش به صحبت‌های کنایه‌آمیز علی کریمی مبنی بر مهندسی شدن انتخابات اظهار کرد: فضای مناسبی در انتخابات بود.

رئیس کمیته داوران درباره اینکه چرا درباره نحوه بستن قرارداد با ویلموتس اتفاقی صورت نگرفت، گفت: ما به آقای تاج اختیار داده بودیم و به او گفته بودیم که مذاکرات لازم را انجام دهد. امضای ما در آن قراردادی که بسته بودند، یعنی قرارداد را رؤیت کردیم و افرادی که حقوق‌دان هستند باید اظهارات کارشناسی خود را ارائه می‌دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فريدون اصفهانيان انتخابات فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، رئیس کمیسیون قضایی مجلس از ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان خبر داد.

موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

 وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازاتها پرداخته است.

 

 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی