Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۴ نفر در قرنطینه خانگی هستند، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۳۶۳ مورد تست پی‌سی‌آر از افراد مشکوک گرفته شده که ۶۸۵ مورد مثبت و ۱۵۳۹ مورد تست آنها منفی بوده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید محمد هاشمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد بعدازظهر امروز در نشست ستاد کرونای این شهرستان که با حضور اعضای این ستاد در محل سالن اجتماعات مدیریت بهداشت درمان خلیل‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شهرستان در حال حاضر در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ۶۵ مورد بازدید از اماکن در سطح شهر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۴ نفر در قرنطینه خانگی هستند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۳۶۳ مورد تست پی‌سی‌آر از افراد مشکوک گرفته شده که ۶۸۵ مورد مثبت و ۱۵۳۹ مورد تست آنها منفی بوده است، خاطرنشان کرد: مردم باید مواظب باشند تا هر چه زودتر زنجیره کرونا قطع شود و این جز با زدن ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی، عدم اجتماعات خانوادگی امکان‌پذیر نخواهد بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان با تأکید بر اینکه هرگونه ساده‌انگاری در خصوص شیوع کرونا خطرناک است، تصریح کرد: شهروندان باید بدانند که حضور در مراسمات و تجمعات به‌ویژه عروسی و مهمانی‌ها و دورهمی‌ها موجب جهش ویروس کرونا و افزایش مبتلایان به ویروس کرونا و در نهایت ورود به موج چهارم این ویروس منحوس خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت شهرستان بر اساس رنگ‌بندی، زرد است ولی این نباید باعث عادی انگاری شرایط شود، اذعان کرد: اگر در رعایت پروتکل‌های بهداشتی غفلت شود می‌تواند عاملی جهت ورود به موج بعدی و افزایش بستری‌ها و تلفات در سطح شهرستان باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ویروس کرونا حال حاضر مورد تست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)

گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)

دیگر خبرها

  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • ساخت گونه ای جدید و بسیار خطرناک از ویروس ابولا توسط دانشمندان چینی
  • با سهل انگاری مدیران برخورد می‌شود
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • عملیات خطرناک نجات حیوانات خانگی هنگام فوران آتشفشان + فیلم
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟