Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@02:27:36 GMT

دستگیری سوداگر مرگ با ساک پر از تریاک در مترو تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۲۲۳۰

دستگیری سوداگر مرگ با ساک پر از تریاک در مترو تهران

مرد جوان که قصد داشت محموله تریاک را از طریق مترو در تهران جابجا کند دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "سعید عطا الهی " رئیس پلیس مترو تهران گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و وارد کنندگان مواد افیونی، که از مترو برای سهولت تردد استفاده می کنند ماموران پلیس کنترل مسافران به خصوص مسافرانی که پس از خروج از پایانه های مسافربری، از مترو برای تردد استفاده می کنند را مدنظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازداشت فروشنده مواد مخدر در مترو تهران

وی تصریح کرد: یکی از مسافران که ساکی در دست داشت و نشانی مکانی را پرس و جو می کرد به ماموران پلیس نزدیک و جویای آدرس شد. اما ماموران متوجه رفتار مشکوک وی شدند و پس از تعدادی سوال، متهم که پاسخ دسترسی به سوالات ماموران نمی داد ساک همراهش مورد بازرسی قرار گرفت.

رئیس پلیس مترو تهران در پایان با اشاره به اینکه در بازرسی از ساک دستی متهم 3 بطری نوشانه که به طریق ماهرانه ای 2 کیلو و 700 گرم تریاک را پر کرده بود، کشف شد، افزود: متهم دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مترو مواد مخدر تریاک اخبار حوادث مترو پلیس تهران تریاک سوداگر مرگ سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران کرونا تهران فیلم تجاوزجنسی تجاوز بازیگر سینما و تلویزیون عکس حمله آزار شیطانی مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدجواد میردوستی، با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای که یکشنبه هفته گذشته مفقود شده بود، پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229426 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه