Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@01:41:12 GMT

برخورد شدید پلیس با صحنه سازی در تصادفات

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۲۶۲۶

برخورد شدید پلیس با صحنه سازی در تصادفات

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه پلیس در اجرای قانون با کسی تعارف ندارد، گفت: اگر کارشناسان این پلیس با صحنه‌سازی تصادف مواجه شوند موضوع را صورتجلسه کرده و فرد خاطی را به مرجع قضائی معرفی خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی، با اشاره به لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی دوجانبه برای کارشناسان تصادفات پلیس راهور و کارشناسان بیمه‌های استان، اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی باعث تعامل و هم افزایی بیشتر بین این دو نهاد بسیار مهم که ارتباط بسیار زیادی با هم دارند شده و بسیاری از مسائل و ابهامات موجود را رفع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تاکید بر اینکه پلیس در اجرای قانون و عدالت با کسی تعارف ندارد، افزود: اگر چنانچه کارشناسان پلیس راهور در تصادفی با صحنه سازی مواجه شوند با توجه به آموزش‌های تخصصی و علمی که به آنان ارائه شده موارد را صورتجلسه کرده و فرد خاطی را به مرجع قضائی معرفی خواهند کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان، اظهار کرد: با برگزاری این جلسه و اجرایی شدن آموزش‌های تخصصی و علمی بهتر از گذشته در راستای ارتقای توان عملیاتی کارشناسان تصادفات و کارشناسان بیمه در شناسایی صحنه سازی تصادفات و رسیدگی سریع به تصادفات و پرداخت خسارات در راستای تکریم شهروندان اقدام خواهد شد.

کد خبر 478174

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور استان اصفهان صحنه سازی در تصادفات تصادف رانندگی حادثه رانندگی مرجع قضائی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صحنه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام

گفته شده دست کم یکی از نظامیان زخمی شده است. برخی از اسب‌ها نیز در برخورد شدید با خودروها زخمی شدند از جمله یک اسب در پی برخورد شدید با یک دستگاه اتوبوس دو طبقه که منجر به خرد شدن شیشه این اتوبوس شد به شدت زخمی و خون آلود شد و به تعدادی از خودروهای دیگر نیز در مسیر حرکت شان خسارت وارد کردند. خیابان‌های اطراف کاخ باکینگهام موقتا بسته شده اند و نیروهای ارتش و پلیس در تلاش اند مهار این اسب‌ها را به دست گیرند. هنوز آماری از دیگر زخمی‌های احتمالی این واقعه و نیز میزان خسارات وارده گزارشی منتشر نشده است. منبع: فرارو
265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899247

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها