Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: به دلیل اینکه نتیجه بازی با نفت تغییری در جدول ایجاد نمی‌کرد، حساسیتی نداشت.

به گزارش ایسنا، مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، پس از پیروزی شاگردانش مقابل نفت آبادان گفت: بازی امروز تفاوتی در جدول نداشت که به همین دلیل یک ‌مقدار دو تیم را کم انگیزه می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مقابل هم‌ چند بازیکن آسیب دیده داشت که اگر بودند قطعا بازی با کیفیت بالاتری انجام می‌شد.

او افزود: در مجموع تیم‌ ما نتیجه خوبی در زمین گرفت اما حفظ انگیزه بازیکنان درون زمین در چنین بازی‌هایی کار راحتی نیست. بازی حساسیت زیادی نداشت و در مجموع باید در جدول برگزار می‌شد.

شاهین‌طبع درباره ۱۴ پیروزی متوالی گرگان و صعود بدون باخت شاگردانش به پلی‌آف لیگ بسکتبال گفت: ما همیشه در ابتدای فصل اهدافی را تعیین می‌کنیم که به نظرم تا الان آن‌ها را کسب کرده‌ایم. عملکرد خوبی در دور گروهی داشتیم و از این جهت خوشحال هستم. 

او در مورد سطح فنی لیگ امسال نیز گفت: در حقیقت بازی‌های گروه ما نسبت به گروه مقابل یک مقدار سنگین‌تر بود. به دلیل برخی مسائل مانند کرونا و آسیب دیدگی‌ها به خاطر فشردگی مسابقات نیز در این فصل کار سخت بود اما بازی‌های نسبتا خوبی انجام شد و رضایت بخش است.

سرمربی شهرداری گرگان در مورد عملکرد آمینو سنتر جدید این تیم نیز گفت: در این دیدار بیشتر می‌خواستیم او با بسکتبال، نحوه قضاوت و شرایط فنی بسکتبال ایران آشنا شود که به او بازی دادیم. توقع خیلی زیادی نداشتیم و باید به او زمان هم داد تا کارایی کامل خودش را نشان دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال مهران شاهين طبع بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر