Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : کریمی در اختتامیه نخستین دوره آموزشی مربیگری سطح عمومی اسکواش با اعلام این خبر اظهار کرد:  ساخت کورت اسکواش با پیگیری های متعدد رئیس هیئت اسکواش استان تا ماه آینده آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ورزش اسکواش ورزش نوپا در استان می‌باشد، عنوان کرد: پس از دو دوره‌ مدیریت متفاوت این نخستین دوره نی‌باشد که توانسته با قدرت وارد میدان شود و این رشته نوپا را به مردم معرفی نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات و تلاش های شبانه روزی مدیر هیئت اسکواش، برای پیشرفت و توسعه نرم‌افزاری و فیزیکی این ورزش در استان، بیان داشت: برگزاری دوره‌های متعدد، تهیه تجهیزات با کیفیت، پیگیری ساخت کورت از جمله فعالیت‌های دوره مدیریتی جدید در این هیئت می‌باشد.

کریمی، افزود: چهار محال و بختیاری استان محروم به لحاظ زیرساختی است اما در دنیای قهرمانی در بخش ملی و بین المللی حرف‌ها برای گفتن دارد.

وی، تصریح کرد: استان چهارمحال و بختیاری هر ساله بیش از یک هزار و ۴۰۰ مدال جهانی، آسیایی و کشوری را به خود اختصاص می‌دهد این درحالی است که جمعیت استان حدود یک میلیون می‌باشد.
به همت هیئت اسکواش چهار محال و بختیاری:

نخستن دوره مربیگری سطح عمومی اسکواش برگزار شد

آرش محمدی نافچی در ادامه، گفت: نخستین دوره مربیگری سطح عمومی اسکواش در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

اسکواش چهار محال و بختیاری، با بیان اینکه این دوره به مدت دو روز در استان برگزاری گردید، اظهار کرد: این دوره با حضور مدرس درجه یک فدراسیون اسکواش ایران برگزار شد.

این مقام مسئول، گفت: دوره مربیگری سطح عمومی اسکواش در دو بخش تئوری و عملی به مدت دو روز برگزار گردید.

محمدی، با تاکید بر استقبال بی سابقه از این دوره، بیان کرد: بیش از ۴۰ نفر در دوره مربیگری سطح عمومی اسکواش شرکت کرده‌ اند.

وی، افزود: به شرکت کنندگان که نمره قبولی در بخش تئوری و عملی کسب کرده‌اند گواهی پایان دوره اهدا گردید.

48

کد خبر 1491012

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

وی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

مثنوی اضافه کرد: در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۳ هزار مورد تغییر نام در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • مسابقات اسکواش قهرمانی استان همدان برگزار می‌شود
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد