Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:56:11 GMT

پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در زمینه سلامت در مراغه

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۱۱۰

پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در زمینه سلامت در مراغه

سرهنگ علی ریحانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی و مصوبات ستاد ملی مبارزه کرونا با توجه به وضعیت این شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا و نیز در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری، همچنان تعطیلی واحدهای صنفی متخلف و فاقد مجوز فعالیت و پروانه کسب، در دستور کار پلیس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا، ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با همکاری و همراهی ستاد مقابله با کرونای شهرستان به صورت روزانه از واحد های این شهرستان بازدید و در اجرای این طرح ها طی ۱۰ روز گذشته، تعداد ۱۲ واحد صنفی به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات اعلامی از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا، با هماهنگی مقام قضایی پلمب شده و به تعدادی نیز تذکراتی داده شد.

وی اضافه کرد: تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی می شود.

جانشین فرمانده انتظامی مراغه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، به ویژه عدم رعایت مسائل بهداشتی و یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه انتظامی آذربایجان شرقی مراغه انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر

‌معصومه جودکی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: یک کارگاه زیرزمینی که به صورت غیرمجاز و در شرایط غیربهداشتی اقدام به تهیه فلافل، ساندویچ و … می‌کرد، توسط کارشناسان بهداشت مرکز بهداشت غرب کرج کشف و پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه این واحد محصولات خود را توسط چرخ‌های سیار در منطقه عرضه می‌کرد، عنوان کرد: در بازرسی از این واحد، بیش از ۳۰ کیلوگرم از مواد آماده شده و سبزیجاتی که بدون طی مراحل گندزدایی خرد شده بود، امحا شد.

کد خبر 6097352

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند