Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، دکتر پرویز یزدان‌پناه ار شناسایی اولین مورد کرونا انگلیسی در استان  کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کووید19 جان خود را از دست داد و شمار جانباختگان استان به 449 نفر رسیده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 135 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 38 نفر مبتلای قطعی و 8 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان داشت:  تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 24925 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 928 نمونه نمونه دریافت شده که حدود 9 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در کهگیلویه، گچساران، بویراحمد و بهمئی و بقیه در سایر شهرستان های استان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به شناسایی اولین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در استان، خاطر نشان کرد: یکی از هم استانی ها که ٣٤ ساله بود در تاریخ ٩٩/١١/٤ با تشخیص بیماری غیرکرونایی در اهواز بستری و در تاریخ ٩٩/١١/١٨ با رضایت شخصی از بیمارستان ترخیص و به خانه اش در دهدشت مراجعه می نماید و تا ٩٩/١١/٢٤ در منزل تحت درمان بوده است.

وی ابراز داشت: این بیمار در روز ٩٩/١١/٢٥ به بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت مراجعه و باتشخیص کرونا و درگیری ریوی بستری می شود. بدلیل وخامت اوضاع در تاریخ ٩٩/١١/٢٩ به بیمارستان شهید جلیل انتقال داده می شود و روز ٩٩/١٢/٨ در بخش مراقبت های ویژه فوت می نماید.

دکتر یزدانپناه اضافه کرد: با شک به کرونای انگلیسی نمونه مرحوم به تهران فرستاده شد که جواب نمونه مثبت بود.وضعیت کرونایی استان در یک شرایط شکننده و ناپایدار قرار گرفته است که در صورت عدم رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات تبعات خطرناکی در پیش روی مردم استان است.

وی نسبت به پرهیز از عادی‌انگاری شیوع کرونا و احتمال بازگشت موج جدید بیماری هشدار داد و گفت: سیر صعودی کنونی اگر ادامه یابد، موج جدید شیوع کرونا در استان آغاز می شود و در ایام قبل از عید به اوج خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شناسایی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مأموریت بالگرد اورژانس هوایی اصفهان به منظور انتقال بیمار بین مراکز درمانی ساعت ۱۳:۴۱ امروز _جمعه پانزدهم اردیبهشت_ آغاز شد.

وی افزود: در پی این مأموریت یک مرد ۸۵ ساله با سکته حاد قلبی از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: مأموریت مذکور ساعت ۱۵:۱۸ به پایان رسید.

کد خبر 750518

دیگر خبرها

  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار