Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو به تمجید از شیوه مربیگری خود می پردازد.

تاتنهام طی هفته های اخیر در لیگ برتر انگلیس موفق به کسب نتایج خوبی نشده است و ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم به دنبال تغییر این اوضاع است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال لندن، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی باشگاه تاتنهام اذعان می کند که تمامی اعضای این تیم به حمایت از یکدیگر می پردازند تا شرایط خود را در لیگ برتر انگلیس تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این رابطه می گوید:

هنگامی که دوره سختی را سپری کرده و نتایج بدی کسب می کنید، برای تغییر اوضاع و شرایط به کسب پیروزی نیاز دارید و من می دانم که تمامی بازیکنانم برای تغییر اوضاع فعلی مصمم هستند. از نتایج اخیر خود در لیگ برتر راضی نیستیم و برای گذر از این دوران و تغییر شرایط به حمایت از یکدیگر ادامه خواهیم داد زیرا همه ما در این مسیر در کنار یکدیگر هستیم. هنوز بازی های زیادی تا پایان این رقابت ها باقی مانده است و احتمال رخ دادن ار اتفاقی وجود دارد.

از مورینیو درباره شیوه و روش های مربیگری‌اش سوال شد و او پاسخ داد:

من معتقدم که شیوه مربیگری من یکی از مهم ترین روش ها در تاریخ فوتبال است. افراد زیادی روش های مربیگری من را دنبال کرده و از آن استفاده کرده اند.

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ژوزه مورینیو لیگ برتر روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی شفیلد یونایتد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و برد مهم و دلچسبی را به دست آورد.

گل اول این تیم در این دیدار توسط مگوایر به ثمر رسید که بازی را برای شاگردان اریک تن‌هاخ به تساوی کشاند اما این گل از جهتی دیگر هم اهمیت بسیار زیادی داشت چون توانست رکورد بسیار جذاب و مهمی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بشکند.

گلی که این ستاره انگلیسی به ثمر رساند در واقع هزار و هشتاد و پنجمین گلی بود که در لیگ برتر در این فصل به ثمر رسید و این بیشترین تعداد گل زده شده در یک فصل در تاریخ این لیگ از زمانی که ۲۰ تیمی می‌شد به حساب می‌آید.

پیش از این رکورد به ثمر رسیدن 1084 گل در این مسابقات به ثبت رسیده بود که متعلق به فصل گذشته بود اما تیم‌های حاضر در لیگ برتر در فصل جاری توانستند این رکورد را بهبود ببخشند.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد