Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@03:41:53 GMT

مبارزات هوشمندانه حضرت زهرا(س) منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۲۶۱

مبارزات هوشمندانه حضرت زهرا(س) منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری، «مادر مبارزان» کتاب متفاوت از مبازات هوشمندانه حضرت ‌زهرا(س) به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

هر پژوهشگر و متفکر بصیری با مطالعه در تاریخ صدراسلام پی‌ خواهد برد که جریان انحرافات آن برهه در آنچه به ظاهر رخ داده خلاصه نمی‌شود، بلکه یک شبکه نفوذ سری به صورت حرفه‌ای و کاملا نامحسوس با سوء استفاده از بی‌بصیرتی آحاد جامعه اسلامی و دنیا‌طلبی برخی از صحابه، جامعه نو پای اسلامی را از مسیری که حضرت رسول صلی الله علیه و آله تعیین فرموده بود، منحرف ساخته و با پایه گذاری بدعتی کور، خلافت را – که امری آسمانی و در ید خداوند متعال است- به امری زمینی و در ید مردم تبدیل نمود و از همین رهگذر شکافی تاریخی در امت واحده اسلام ایجاد شد که آثار شوم آن کماکان پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس باید تاریخ به گونه دیگری ورق زده و روشن شود، کدام جریان مرموز از تشکیل تمدن اسلامی و پیشرفت آن، بیشترین هراس را داشته است؟ کدام شبکه فساد، گسترش و قدرت‌گیری حکومت اصلاحگر نبوی را خطری جدی برای اغراض و اهداف شوم خود می‌دانسته؟ به قدرت رسیدن علی بن ابیطالب علیه السلام – که در واقع پیروزی او، مقدمات گسترش عدالتی فراگیر در تمام پهنه جهان را در پی می‌داشت – منافع کدام جریان را به خطر می‌انداخته که با تمام توان از به حکومت رسیدن او جلوگیری کردند؟

پاسخ به این سوالات را می‌توان در کتاب منحصر به فرد «مادر بازاران» دریافت.

«مادر مبارزان» کتابی تحلیلی و گذرا بر مبازات هوشمند حضرت ‌زهرا(س) است. این کتاب که بر گرفته از  دروس تطبیقی حجت الاسلام مهدی طائب است به کوشش حامد دلاوری به رشته تحریر درآمده و به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

علاقمندان برای تهیه و سفارش این کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی یا  سایت manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حضرت زهرا انتشارات شهید کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرهونی پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهید حسن محمد زاده در شهر خورموج اظهار داشت: اگر می‌خواهید نزد خدا محبوب شوید در مسیر شهدا حرکت کنید و اگر در این مسیر حرکت کردید خدا شما را نزد مردم عزیز می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی با بیان اینکه شهدا فردای قیامت می‌توانند آبرو داری و شفاعت کنند، افزود: یاد شهید کردن تنها لازم نیست باید راه آنها نیز ادامه دهیم.

حجت الاسلام مرهونی بیان کرد: شهدا زنده هستند و زندگی ما را می‌بینند هر گاه حال دلمان خراب است چون از شهدا فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: الگوی دختران ما باید مادران شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی تصریح کرد: شهدا مایه عزت و افتخار ما هستند شهدا اعمال ما را می‌بینند و کاری نکنیم شرمنده شهدا باشیم.

کد خبر 6088808

دیگر خبرها

  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • پیرترین پدر و مادر‌ها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان