Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@11:58:48 GMT

حمیداوی: هنوز مشکلاتمان با پرسپولیس حل نشده است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۶۵۵

حمیداوی: هنوز مشکلاتمان با پرسپولیس حل نشده است

مالک باشگاه شهرخودرو می‌گوید هنوز مشکلاتشان با پرسپولیس حل نشده اما قول‌هایی از جانب باشگاه پرسپولیس داده شده که امیدوار است عملی شود.

به گزارش ایسنا، فرهاد حمیداوی پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران درباره حاشیه‌های چند روز اخیر و شایعه بازداشتش اظهار کرد: من یک دقیقه هم بازداشت نبوده‌ام و مشکلی برای شرکت زیرمجموعه هلدینگ شهرخودرو پیش آمده بود که شرکت شهر خودرو ایرانیان مشکلی نداشت و تنها مساله عدم تحویل خودروهای شرکت ریگان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاءالله این خودروها به مردم تحویل داده شوند و مشکلات حل شود.

او در خصوص مشکل باشگاهش با پرسپولیس گفت: مشکلات ما همچنان حل نشده و متاسفانه از چند باشگاه طلب داریم و پول هایمان را نگرفته ایم. قرارداد ما شش میلیارد بود و کمیته تعیین وضعیت رایی داده که باید ببینیم چه می شود. البته عزیزان قول هایی به ما داده اند که ان‌شاءالله عملی می شود.

او ادامه داد: در روز های آینده تصمیمات جدی برای باشگاه خواهیم گرفت و امیدواریم اتفاقات خوبی بیفتد. تا این لحظه هیچ تصمیمی برای جدایی قاسمی نژاد از شهر خودرو گرفته نشده است. در خصوص پرونده میروسلاو هم باید بگویم که آقای بختیاری زحمت وکالت این پرونده را کشیده اند. البته مبلغ ۴۰۰ هزار دلار نیست و ۵۰ هزار دلار است. ایشان ایران را ترک کرده اند. چک او صادر شده بوده اما او کشور را ترک کرد.

حمیداوی در خصوص احتمال تغییر مالکیت باشگاه گفت: هفته گذشته با توجه به مشکلات شهرخودرو و عدم تحویل خودروهای شرکت ریگان خودرو قرار بود  تصمیماتی گرفته شود اما هنوز نشده است. کمیته ای را برای حل مشکلات گذاشته بودیم که آقای وطن خواه عضو آن بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرهاد حمیداوی تيم فوتبال پرسپوليس تیم فوتبال شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد

در این طرح شرکت کرمان موتور ، کی ام سی T۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می شود.

همچنین جک J۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای عرضه می شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J4

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T8

 

دیگر خبرها

  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • تحویل یک قطعه بوتیمار به محیط زیست
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • (ویدئو) روایت «ژنرال مکنزی» از تحویل سوخو ۳۵ به ایران
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد