Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@14:14:18 GMT

دلیل محرمانه بودن خبر رزمایش مشترک هند و اسرائیل

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۷۰۶

دلیل محرمانه بودن خبر رزمایش مشترک هند و اسرائیل

ایسنا: روزنامه اسرائیل الیوم نوشت، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی و هند هفته گذشته رزمایش مشترکی اجرا کردند.

این روزنامه نوشت، این نخستین رزمایش نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در هند نیست اما اولین بار است که اداره نظارت نظامی رژیم اجازه انتشار این خبر را می‌دهد.

در این رزمایش اسکادران ۱۰۳ رژیم صهیونیستی با استفاده از جنگنده شمشون و جنگنده C-۱۳۰J محصول شرکت لاکهید مارتین شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی هفت فروند C-۱۳۰J در پایگاه نفطیم در جنوب اراضی اشغالی دارد و ارتش هند نیز شش فروند از این نوع جنگنده را در اختیار دارد.

اسرائیل الیوم نوشت، سرویس‌های هند و رژیم صهیونیستی روابط همکاری گسترده‌ای با هم دارند و نیروی هوایی رژیم صهیونیستی همتای هندی خود را شریک استراتژیک توصیف می‌کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: رزمایش هند و رژیم صهیونیستی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر مناطقی را در شهر رفح بمباران کردند که بر اثر آن تا این لحظه ۲۶ فلسطینی به شهادت رسیده و شمار زیادی هم زخمی شدند.

تعدادی از شهدا زن و کودک هستند. بنابر اعلام منابع محلی، جنگنده‌های اسرائیلی ۱۱ خانه را در این دور از حملات خود در رفح، بمباران کرده اند.

این در حالی است که از صبح امروز اخباری در زمینه طرح رژیم صهیونیستی برای تخلیه شرق رفح نیز شنیده شده است.

براین اساس، ارتش رژیم صهیونیستی تخلیه مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است. ارتش صهیونیستی اعلام کرده در این مرحله قصد جابجایی ۱۰۰ هزار نفر از افراد حاضر در این منطقه را دارد.

کد خبر 6098108 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بمباران شدید هوایی شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • گرگ و میش توافق
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد