Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای امنیتی سعودی در حالی که لباس شخصی بر تن داشته و صورت خود را پوشانده بودند، به منزل «محمد باقر النمر» برادر شیخ شهید «نمر باقر النمر» حمله کرده و او را بازداشت کردند.

به نوشته وبگاه مرآة الجزیره، نیروهای امنیتی سعودی در حالی او را بازداشت کردند که هیچ حکمی را به وی و خانواده‌اش نشان ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علی النمر» پسر وی نیز در فوریه ۲۰۱۲ بازداشت و به اعدام محکوم شد اما در پس فشارهای بین‌المللی دادگاه مجبور شد تا حکم وی را به ۱۰ سال حبس تبدیل کند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز نوشته‌اند که مأموران سعودی به شکل وحشیانه و بدون حفظ حرمت ساکنان خانه، به داخل آن یورش بردند.

«نصرة الاحمد» مادر خانواده و همسر «محمد باقر النمر» نیز چندی پیش بازداشت و پس از سه روز آزاد شد.

رژیم سعودی در ۳۰ نوامبر ۲۰۲۰ نیز مسجد امام حسین (ع) در استان قطیف که محل نماز خواندن و سخنرانی شهید «باقر النمر» بود را به کلی تخریب کردند تا وجود این مسجد، یاد و نام این شهید را به یاد نیاورد.

شیخ شهید «نمر باقر النمر» از علمای سرشناس شیعیان عربستان، در ۱۲ دی ماه ۱۳۹۴ به همراه ۴۶ تن دیگر به دست رژیم سعودی اعدام و به شهادت رسید.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: عربستان سعودی قطیف شیعیان عربستان باقر النمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان

۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل در جنوب شرق کشور توسط نیروهای طالبان دستگیر شده بودند آزاد شدند.

یک منبع آگاه در گفت و گو با مهر با اعلام این خبر گفت: ۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل توسط نیروهای طالبان در جنوب شرق کشور بازداشت شده بودند با انجام اقدامات لازم آزاد شدند.

عصر امروز نیروهای طالبان ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درگیری طالبان و نیروهای امنیتی افغان در نزدیکی مرزهای ایران شهادت 2 مرزبان ایرانی در درگیری با طالبان

دیگر خبرها

  • فیلم/ سرکوب تحصن دانشجویان توسط نیروهای امنیتی آمریکا
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان | سرنوشت مرزبانان چه شد؟
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)