Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اصلاح ۲ هزار و ۱۵۰ متر لوله فرسوده در ابعاد مختلف و اجرای خط انتقال آب به طول هزار و ۵۰ متر از چاه روستای " ریزه " به مخزن شهر " مشهد ریزه " از مهمترین اقدامات فنی انجام شده این پروژه بود.

محمد امین باباغیبی افزود: برای این طرح که به صورت مشارکتی با اهالی این منطقه انجام شد افزون بر هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است و با این اقدام مشکل آب شرب افزون بر هزار مشترک در این منطقه روستایی برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حال حاضر جا به جایی، حفر و تجهیز چاه شماره ۲ و سه تایباد، حفر و تجهیز چاه آب آشامیدنی شهر " کاریز " و روستایی " سرخسرا " و " سمنگان " از مهمترین پروژه های در دست اجرای شهرستان آب و فاضلاب تایباد است که برای بهره برداری نهایی از آنها بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد به فرسوده بودن شبکه توزیع روستایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شبکه توزیع روستایی تایباد ۳۶۰ کیلومتر است که ۱۰۰ کیلومتر آن معادل ۲۰ درصد فرسوده است.

باباغیبی افزود: در حال حاضر مشترکان روستایی تایباد در حوزه مسکونی، تجاری، صنعتی و سایر مشترکان ۴۱ میلیارد ریال بدهی دارند.

شهرستان تایباد هفت مجتمع آبرسانی روستایی با ۴۸۰ کیلومتر خط انتقال دارد.

این شهرستان ۱۳۸ هزار نفری متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

برچسب‌ها تایباد مشهد آب و فاضلاب توسعه روستایی کاریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد مشهد آب و فاضلاب تایباد مشهد آب و فاضلاب توسعه روستایی کاریز اخبار کنکور آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده صبح پنجشبه دربازدید از عملیات لوله گذاری شبکه آبرسانی در سطح استان هدف از این اقدام را افزایش کیفیت و پایداری آب شرب و نیز کاهش هدر رفت آب دانست و گفت: در سال گذشته ۳۶۳ هزار و ۳۱۱ متر اصلاح و ۱۷۵ هزار متر توسعه شبکه توزیع در اقطار مختلف در این استان انجام شد.

وی داد: ۳۳۴ هزار و ۳۹۰ متر اصلاح و ۵۸ هزار و ۳۵۹ متر توسعه خط انتقال نیز انجام شد تا هم استانی‌ها بتوانند از نعمت آب شرب مطلوب برخوردار شوند.

مدیرعامل آبفای مازندران تصریح کرد: امورات ساری با ۱۷۱ کیلومتر، بابل ۱۲۱ کیلومتر و نکا با ۶۴ کیلومتر بیشتر اصلاح و توسعه شبکه آب را انجام دادند.

برارزاده اعتبار صرف شده برای این اقدام را در حدود هشت هزار میلیارد ریال و جمعیت برخوردار آن را ۵۰۰ هزار نفر عنوان کرد.

کد خبر 6088310

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان