Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشید مظاهری باید به کمیته انضباطی مراجعه کند.

بی انضباطی رشید مظاهری باعث شد تا باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان دهد.

 به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، در پی بی انضباطی رشید مظاهری، دروازه‌بان استقلال در تمرین امروز این تیم، این دروازه‌بان به کمیته انضباطی باشگاه استقلال جهت ادای توضیحات دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال با هرگونه بی انضباطی برخورد خواهد کرد چراکه راه موفقیت در همدلی و البته نظم درون تیمی است.

اخبار داغ 

انتخابات فدراسیون فوتبال | گزارش لحظه به لحظه؛ انتخابات به پایان رسید برنامه علی کریمی برای اداره فدراسیون فوتبال / سند کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت آندره آ پیرلو در بحران؛ اما او مقصر اصلی وضعیت کنونی یوونتوس است؟ رئال مادرید کار ساده تری برای جذب ارلینگ هالند نسبت به ام باپه دارد / کوپه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال رشید مظاهری بی انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده، به استیناف اعتراض کرده است. باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است.

اگرچه بر اساس حکم کمیته انضباطی کاپیتان استقلال از بازی با تراکتور محروم است، اما مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود در مسابقه آینده استفاده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه باید با تراکتور در تبریز دیدار می‌کند و مسئولان باشگاه استقلال امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند. اتفاقی که باید دید آیا رخ خواهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها