Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، تیم پاراوزنه برداری بانوان معلول فارس در دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور که بمناسبت یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و پهلوان فقید پارا وزنه برداری کشور، سیامند رحمان  در نهمین روز از اسفند ماه امسال برگزار گردید، موفق شدند با ۴۷ امتیاز مقام دومی تیمی کشور را از آن خود نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات مدیره جامعه معلولین استان فارس در گفتگو با خبرنگار فارس در این خصوص گفت: تیم پارا وزنه برداری بانوان معلول فارس به مربی‌گری فاطمه برمشوری و سرپرستی سیده فاطمه زند توانست با درخشش خود در مسابقات تیمی کشور، مقام نائب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود نماید.

 حمزه گوهری افزود:  در این دوره از مسابقات پارا وزنه برداری کشور که در تهران بزگزار شد، نگار قربانی سنگری، فاطمه قائد، مدال طلا و فاطمه ریاحی،نجمه صفایی دوست،مدال نقره و  همچنین مریم السادات دادور و طاهره ملایی  به مقام چهارم دست یافتند.   

رئیس هیات مدیره جامعه معلولین استان فارس بر لزوم حمایت از ورزشکاران معلول استان فارس تاکید کرد و بیان داشت: معلولین ما در رشته های مختلف ورزشی در سطح کشور، ثابت کرده اند که توانمند هستند.  

گوهری تصریح کرد: امیدوارم توجه و رسیدگی‌ در تمام اوقات برای همه قهرمانان باشد تا شاهد شکوفا شدن استعداد تک تک معلولین عزیز در سطح کشوری و بین المللی باشیم.

به گزارش فارس، این دوره از مسابقات با حضور ۱۷ تیم از سراسر کشور برگزار و تیم پارا وزنه برداری کرمانشاه با ۵۴ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و پس از آن فارس با ۴۷ و لرستان با ۴۶ امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام دوم کشور پارا وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شنا نابینایان-کم بینایان با نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

این رقابتها با حضور ۷۰ ورزشکار و ۱۷ تیم دربخش نابینایان وکم بینایان طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه برگزار شد.

علیرضا امیری مرگاوی از ساری با مربیگری بهنام عبدی در این دوره از مسابقات موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره درماده ۱۰۰ متر کرال پشت و قورباغه شد.

همچنین محمد جواد محمدیان دیگر شناگر توانمند ساروی موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز در مواد ۴۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر کرال بدست آورد.

دیگر خبرها

  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور