Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در مشهد با تشکر از زحمات خالصانه وی و مجموعه تحت مدیریتش گفت: از زمانی که بیماری کرونا شروع شد نیروی انتظامی در خراسان رضوی درصدد تامین آرامش و امنیت مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بر لزوم حفظ اقتدار نیروی انتظامی در مقابل برهم زنندگان آرامش جامعه تاکید کرد و افزود: حفظ هیبت این نیرو به خصوص در خراسان رضوی و شهر امام رضا (ع) بسیار مهم است که به لطف خدا نیروی انتظامی در این امر عملکرد قابل قبولی داشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر لزوم اجرای شیوه‌های صحیح امر به معروف و نهی از منکر از سوی نیروی انتظامی ادامه داد: از شما درخواست دارم که توجه ویژه‌ای به طلایه‌داران داشته باشید و به گونه‌ای عمل کنید تا همه مردم در این وظیفه الهی احساس مسوولیت کنند، خداوند شما را حفظ کند که ایجاد کننده آرامش مردم و برقرار کننده امنیت هستید.

در ابتدای این دیدار، سردار اشتری به بیان گزارشی از اقدامات این نیرو در برقراری نظم و امنیت در کشور و استان خراسان رضوی پرداخت.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه نیروی انتظامی اراذل و اوباش خراسان رضوی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

کد خبر 6088337

دیگر خبرها

  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • پیشگامی خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند