Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در دهمین روز از اسفندماه، بسته ورزشی ایرنا در حالی تقدیم شما می‌شود که انتخابات فدراسیون فوتبال مهم‌ترین سوژه ورزش ایران بود و «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» به‌ عنوان رئیس فدراسیون فوتبال برای چهار سال آتی انتخاب شد.

کریمی: امیدوارم به فوتبال خیانت نشده باشد

علی کریمی پس از ناکامی در انتخابات فدراسیون فوتبال هنگام ترک سالن گفت: نیازی به من در فدراسیون فوتبال نبود و اگر دوست داشتند حتما به من رای می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم به فوتبال خیانت نشده باشد. ادامه صحبت‌های جادوگر را اینجا بخوانید.

«عزیزی‌خادم» رییس فدراسیون فوتبال شد

«شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» به‌ عنوان رئیس فدراسیون فوتبال برای چهار سال آتی انتخاب شد. جزییات انتخابات امروز فدراسیون فوتبال را اینجا بخوانید.

استقلال در آرامش کامل است غیر از قهرهای هرازگاه؛ این‌بار رشید رفت

تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه) در شرایطی برگزار شد که «رشید مظاهری» به دلیل اختلاف با سعید عزیزیان مربی دروازه‌بانان آبی‌ها تمرین را نیمه کاره رها کرد و رفت. متن کامل این خبر و حواشی آن را اینجا بخوانید.

هاشمی: گزینه وزارت ورزش نبودم

کیومرث هاشمی نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: من گزینه وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال نبودم. به رای مجمع احترام می‌گذارم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

عزیزی خادم: خادم فوتبال ایران هستم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: خادم فوتبال ایران خواهم بود و با نگاهی جدید به فوتبال ایران کمک خواهیم کرد. صحبت‌های عزیزی خادم پس از پیروزی در انتخابات فدراسیون فوتبال را اینجا بخوانید.

صادقی در بیمارستان بستری شد

«امیرحسین صادقی» مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال به دلیل مبتلا شدن به کووید-۱۹ در بیمارستان بستری شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اسکوچیچ: مهم موفقیت فوتبال ایران است

سرمربی تیم فوتبال کشورمان، گفت: مهم موفقیت فوتبال ایران است و من تنها روی کار خودم تمرکز دارم. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال مشخص شدند

اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در بخش هیات‌های استانی، باشگاه‌ها و کارشناسان مشخص شدند. جزییات این خبر را اینجا بخوانید.

علی‌نژاد: انتخابات فدراسیون فوتبال مهندسی نشد

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اعضای مجمع افراد عاقل و صاحب‌اندیشه‌ای هستند و براساس شناختی که از نامزدها داشتند، رای دادند. ما به هیچ عنوان گزینه‌ای در این انتخابات نداشتیم.  متن کامل صحبت‌های معاون وزیر ورزش را اینجا بخوانید.

سمیعی: فدراسیون فوتبال بسته بودن پنجره پرسپولیس را اعلام نکرده‌ است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: هنوز این موضوع از طرف فدراسیون به ما اعلام نشده است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سلطانی‌فر: انتخابات فدراسیون فوتبال برگ زرینی در کارنامه ورزش کشور بود

وزیر ورزش و جوانان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال را برگ زرینی در کارنامه مدیران ورزش دانست و گفت: امروز مجمعی که اکثر اعضای آن اهالی فوتبال هستند، در انتخاباتی آزاد، شفاف و بدون دخالت‌های بیرونی رای خود را به صندوق ریختند و سرنوشت چهار سال آینده فوتبال را تعیین کردند. صحبت‌های وزیر ورزش بعد از برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال هیات رئیسه فدراسیون فوتبال سعید عزیزیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال هیات رئیسه فدراسیون فوتبال سعید عزیزیان اخبار کنکور انتخابات فدراسیون فوتبال خبر را اینجا بخوانید فوتبال ایران عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین اسبقیان: کمیته انضباطی مستقل از فدراسیون فوتبال است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد شروین اسبقیان در خصوص حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: همانطور که می دانید کمیته انضباطی مستقل از فدراسیون فوتبال است. ما از مدیران عامل باشگاه ها انتظار داریم که نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه ها نگاه فرهنگی داشته باشند و قطعاً نباید به کرامت بانوان در ورزشگاه ها خدشه ای وارد شود.

او ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال تلاش می کنند تا فضایی را ایجاد کنند تا بانوان بتوانند در آرامش بازی ها را تماشا کنند. بدیهی است که قانون شکنی و عدم رعایت قوانین به ورزش کشور لطمه وارد خواهد کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در خصوص رفتار شهربانو منصوریان در دیدار قهرمانان با رییس جمهور گفت: امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو در این خصوص مصاحبه کرده اند و هیچ دلخوری صورت نگرفته است.

کد خبر 6100737 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • شروین اسبقیان: کمیته انضباطی مستقل از فدراسیون فوتبال است
  • هاشمی: سازمان لیگ در بخش فرهنگی و داوری دقت لازم داشته باشد
  • هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال