Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،محمدرضا نیکبخت،رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز یکشنبه در آئین قدردانی از کادر درمان و مدافعان سلامت لرستان با تقدیر از حماسه بی نظیر کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مبارزه بی امان با ویروس منحوس کرونا اظهار کرد: همچنین مدیرکل آموزش و پرورش از ابتدای شیوع کرونا تا کنون همیار، همراه و همکار دانشگاه علوم پزشکی لرستان بودند و همواره در تلاش برای حل مشکلات و مبارزه با ویروس منحوس کرونا در حوزه دانش آموزی حضوری فعال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: پزشکان، پرستاران و رؤسای بیمارستان‌ها و مدیران بیمارستانها، پرسنل آزمایشگاه‌ها، کادر اتاق‌های عمل و بخش خدمات بیمارستانی همواره در مبارزه با ویروس منحوس کرونا شایسته تقدیر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه دوران سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و در حال گذراندن مراحل دشوار مبارزه با کرونا هستیم بیان داشت: تاکنون ۶۶ هزار بیمار کرونایی از ابتدای انتشار ویروس تاکنون شناسایی شده‌اند که بالغ بر هزار و ۳۰۰ نفر از هم استانی‌های عزیز جان خود را از دست دادند.

نیکبخت تصریح کرد: در این مدت بیماری کرونا برخی از کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در یک تلاش و جنگی نابرابر با ویروس کرونا، به شهادت رسیده‌اند و ویروس کووید ۱۹ ناشناخته و بسیار پیچیده است و همواره در حال تغییر است.

او افزود: با این اوصاف با توجه به درصد ابتلاء به کرونا در کشور، با تلاش کادر درمانی لرستان درصد مرگ در این این استان پایین بوده و لرستان شاخص مرگ پایین‌تر از کشور را به خود اختصاص داده است و این‌ها همه مرهون مدیریت پر تلاش و جهادی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان داشت: با انقلاب تجهیزاتی که در دانشگاه علوم پزشکی از لحاظ امکانات تشخیصی و آزمایشگاهی و دیگر امکانات مانند نصب دستگاه‌های «سی تی اسکن» در شهرستان‌های استان، دستگاه‌های «ام آر آی» و آزمایشگاه‌های «پی سی آر»، سونوگرافی و ده‌ها خدمت تجهیزاتی و تخصصی، امروز را نمی‌شود از لحاظ تجهیزاتی حتی با سال‌های گذشته مقایسه کرد و برای تأمین سلامت مردم و خدمت به آن‌ها همواره در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

نیکبخت تاکید کرد: به زودی تمامی مطالبات پرسنل را تا حد الامکان پرداخت خواهیم کرد که این امر هم نسبت به سال‌های نه چندان دور دانشگاه علوم پزشکی لرستان کم نظیر است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی لرستان کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است