Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:42:27 GMT

نماینده لرستان قهرمان لیگ برتر بوکس باشگاه‌های کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۵۴۲۲

نماینده لرستان قهرمان لیگ برتر بوکس باشگاه‌های کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره رقابت‌های لیگ برتر بوکس باشگاه‌های کشور گرامی داشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای بوکس استان مرکزی از چهارم ماه جاری به میزبانی استان مرکزی و شهر اراک آغاز شد و پس از یک هفته رقابت نفس‌گیر ۱۰ تیم، ۸۰ بوکسور و انجام ۱۹۲ بازی در هشت وزن، سرانجام با قهرمانی تیم «پلیمر خلیج فارس خرم آباد»، نایب قهرمانی «هیأت بوکس خوزستان» و سومی «باران پل اراک» به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار رده‌بندی این پیکارها بر اساس جدول مسابقات قرار بود تیم‌های باران پل اراک و هیأت بوکس کرمانشاه برای مشخص شدن تیم سوم صبح امروز به رقابت بپردازند، اما نماینده کرمانشاه در این دیدار حاضر نشد و به این ترتیب مقام سوم به تیم باران پل اراک رسید.

در دیدار فینال این رقابت‌ها نیز عصر امروز بوکسورهای پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و هیئت بوکس خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند که این پیکارها به دلیل حاضر نشدن بوکسورهای اوزان ۵۷ و ۹۱ کیلوگرم خوزستان به دلیل آسیب دیدگی، در شش وزن پیگیری شد و در نهایت نماینده لرستان بازی را با نتیجه ۵ بر یک به سود خود پایان داد و به این ترتیب عنوان قهرمانی اولین دوره لیگ برتر بوکس باشگاه‌های کشور را به نام خود ثبت کرد و کاپ قهرمانی را به خانه برد.

در بازی فینال امید احمدی صفا، باقر فرجی، فرهاد مرادی، سعید شاهین موسوی، میثم قشقایی از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد در اوزان ۵۲، ۶۳، ۶۹، ۷۵ و ۸۱ کیلوگرم بر حریفان خود فرزاد طاهری، اشکان رضایی، مهدی حسینی، سینا صفاریان و سیاوش امیدی از هیأت بوکس خوزستان پیروز شدند.

در وزن به اضافه ۹۱ نیز سیامک قربانی از خوزستان مجید جمشیدوند از خرم‌آباد را شکست داد و ورزشکار خوزستان در اوزان ۵۷ و ۹۱ به دلیل آسیب‌دیدگی از حضور در پیکارهای فینال بازماندند.

۱۵ داور قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند و این رقابت‌ها زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران به میزبانی هیأت بوکس استان مرکزی در اراک برگزار شد.

احسان روزبهانی از تیم هیأت بوکس خوزستان به عنوان فنی‌ترین بوکسور این دوره از مسابقات معرفی شد.

کد خبر 5158582

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک احسان روزبهانی بوکس فدراسیون بوکس لیگ برتر بوکس ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد کرونای انگلیسی زلزله گرگان بوشهر شیراز بارش برف اردبیل عکس استانها بوکس خوزستان هیأت بوکس خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور انتخابی تیم ملی که به میزبانی استان همدان برگزار شد دختران غیور مازندرانی در رده نوجوانان با کسب ۳ طلا و ۲ نقره بر سکوی نخست ایستادند، همچنین رده بزرگسالان با درخشش و قهرمانی دختران مازنی همراه بود که حاصل آن ۲ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز بود، مازنی‌ها در رده زیر ۲۱ سال هم با کسب ۱ طلا،۲ نقره و ۱برنز نایب قهرمان این رقابت شدند.

نتایج دختران مازندرانی در رقابت‌های کاراته بانوان کشور و انتخابی تیم‌های ملی:

رده نوجوانان:
نگین مهرعلی تبار طلای منهای ۵۴ کیلوگرم
روجا شاهرخی نقره منهای ۶۱ کیلوگرم
مریم گرزین طلا و فاطمه شعبانی نقره به اضافه ۶۱ کیلوگرم


رده جوانان:
هستی گراییلی طلای منهای ۴۷ کیلوگرم
مهلا صداقت و فاطمه عابدی برنز به اضافه ۶۶ کیلوگرم

رده زیر ۲۱ سال:
نقره ستاره زارعی در منهای ۵۰ کیلوگرم
برنز بیوسا ایمانی در منهای ۵۵ کیلوگرم
هانا حسین پور طلای منهای ۶۸ کیلوگرم
حنانه صالحی نقره به اضافه ۶۸ کیلوگرم


رده بزرگسالان:
طلای معصومه محسنیان و نقره ستاره زارعی در منهای ۵۰ کیلوگرم
برنز فاطمه شجاعی در منهای ۶۱ کیلوگرم
طلای مبینا کاویانی و برنز‌های کیمیا یوسفی و هانا حسین پور در منهای ۶۸ کیلوگرم
نقره حنانه صالحی و برنز فاطمه زهرا گلبندی در به اضافه ۶۸ کیلوگرم

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان