Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمرم نویدکیا ، سرمربی سپاهان توضیحاتی درباره دیدار با گل‌گهر و وضعیت نقل و انتقالاتی تیمش ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان و گل‌گهر اظهار کرد:

مطمئنا بازی سختی خواهیم داشت؛ گل‌گهر تیم با کیفیتی است. درست است که در دیدار آخر نتیجه عجیبی به دست آوردند ولی اگر آدم‌های منطقی باشیم، باید کلا آن بازی را نادیده بگیریم و به مسابقات قبلی آنها فکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد:

گل‌گهر کادر فنی و بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد؛ به ویژه کادر فنی که تجربه خیلی زیادی در لیگ برتر داشته‌اند و نتایج فوق‌العاده‌ای در لیگ برتر به دست آوردند و به همین دلیل بیاد بدانیم که روز خیلی سختی در انتظارمان است و باید با تمرکز بالا و اگر می‌خواهیم از این مسابقه امتیاز بگیریم، تمام توان بازی کنیم.

 

سرمربی سپاهان اضافه کرد:

باید تمام ما تا جایی که می‌توانیم، از دقیقه یک تا پایان مسابقه بدون هیچ اشتباهی بازی کنیم؛ این مسابقه قطعا مشکل خواهد بود ولی برای ما اهمیت زیادی دارد و امیدوار هستم نمایش خوبی داشته باشیم تا هواداران خوشحال شوند.

نویدکیا یادآور شد:

گل‌گهر فقط بازی مستقیم انجام نمی‌دهد و کارهای تاکتیکی فوق‌العاده‌ای دارد که برای تمام آنها برنامه‌ریزی کردیم. امیدوار هستم با کمترین اشتباه کارمان را انجام دهیم و بچه‌ها تا جایی که می‌توانند با تمرکز ۱۰۰ درصد کارشان را انجام دهند تا به مشکل نخوریم. گل‌گهر چندین تاکتیک خیلی خوب را به اجرا درمی‌آورد که باید از نوع بازی حریف مراقبت کنیم.

 

او در خصوص استراتژی سپاهان در نقل و انتقالات زمستانی ابراز کرد:

خیلی به فکر تغییرات نیستیم. شاید سه، چهار نفر از بچه‌ها از جمع ما جدا شدند، اما رفتن آنها جنبه انسانی داشت و آنها می‌خواستند در تیم دیگری فرصت بازی بیشتری به دست بیاورند.

 

سرمربی سپاهان یادآور شد:

یکی از بچه‌های ما برای خدمت سربازی به ملوان رفت، پاپی راهی ذوب‌آهن شد، دهقانی به نساجی پیوست و آقای کیانی هم فعلا در حال مذاکره با دیگر تیم‌ها است تا ببینیم چه تصمیمی می‌گیرد. شاید هیچ ورودی نداشته باشیم و نهایتا یک بازیکن بگیریم ولی اگر اینطور نشد، هیچ ورودی نخواهیم داشت و مثل نیم‌فصل اول کارمان را انجام می‌دهیم.

 

نویدکیا خطاب به هواداران سپاهان گفت:

مثل همه می‌گویم که جای آنها در ورزشگاه خالی است، اما باید به بیماری خطرناک کرونا توجه داشته باشیم و رعایت کنیم. تماشاگران سپاهان از منازل به ما انرژی بدهند و کمک کنند تا بتوانیم این مسیر را تا پایان فصل دنبال کنیم.

 

او تصریح کرد:

ما اعضای کادر فنی و بازیکنان سپاهان کار خیلی سختی داریم ولی باید با تمام وجود تلاش کنیم تا سختی‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم و در آخر فصل رتبه خوبی به دست آوریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان لیگ برتر نقل و انتقالات سپاهان لیگ برتر محرم نویدکیا نقل و انتقالات گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ کریدورها، موقعیت و فرصت ویژه ایران

تین نیوز

در سال های اخیر کشور های مختلف استراتژی های متفاوتی را در تقویت کریدور های اطراف خود اتخاذ کرده اند به نحوی که بتوانند منافع تجاری، امنیتی و سیاسی خود را تضمین نمایند، تعارض منافع حاصل از ایجاد این کریدور ها تا جایی پیش رفته که می توان مفهوم جنگ کریدور ها را برای آن برگزید.

به گزارش تین نیوز به نقل از اندیشکده حمل و نقل ایران، ایران به عنوان یکی از بازیگران اصلی در حوزه کریدور های آسیایی لازم است به سرعت استراتژی خود را طراحی و در مسیر آن گام بردارد. ایجاد ستاد ملی ترانزیت که در برنامه هفتم بر آن نیز تاکید شده، توسعه دیپلماسی ترانزیتی و افزایش همگرایی با کشور های منطقه به نحوی که منافع مشترک را تقویت نماید، در کوتاه ترین زمان ممکن امری ضروری است.

مذاکرات دکتر منظور رئیس سازمان برنامه کشور در اجلاس اسکاپ را میتوان گامی مهم در جهت حرکت به سمت پیروزی در نبرد کریدوری این منطقه قلمداد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • عاموس گلعاد: سنوار برای ما شروط تعیین می کند
  • استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!
  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی؛ خبری از دستگیری نیست!
  • جنگ کریدورها، موقعیت و فرصت ویژه ایران
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد