Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در دیدار با خانواده شهید اختری با بیان اینکه ما نیازمند دعای خانواده‌های شهدا برای گام برداشتن استوار در راه امام و شهدا هستیم، تاکید کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا به منزله‌ی ترویج ایثار و شهادت است که باید همه به آن توجه ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بازخوانی خاطرات و وصیت نامه‌های شهدا اثرات مثبت فراوانی به همراه دارد که باید این کار ترویج داده شود، افزود: بازخوانی وصایای شهدای استان سمنان در دستور کار است، زیرا می‌تواند تأثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار داشته باشد.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا دیگر رسالت سپاه است، تاکید کرد: خانواده شهدا در زمره نعمات ما در استان هستند که با تکریمشان به نوعی قدرشناسی مان را از آنان و ایثارگری شأن نشان می‌دهیم.

محمد یزدانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در این دیدار گفت: وظیفه همه مسئولان است که با خانواده‌های شهدا دیدار کنند و این موضوع با جدیت در بنیاد شهید استان دنبال می‌شود همچنین این اداره کل در زمینه تدوین فرهنگ نامه شهدای استان و گردآوری خاطرات و اسناد اهتمام دارد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وصیت نامه شهدا رسالت فرهنگی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی تصاویری منتشر کرده اند که به لحظات خداحافظی بستگان و آشنایان با شهدای غزه در شهر رفح در جنوب این باریکه مرتبط است.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.این وزارتخانه افزود که در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند. شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6092067 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان