Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:56:32 GMT

ارائه مشاوره آموزشی رایگان به دانش آموزان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۶۱۳۸

ارائه مشاوره آموزشی رایگان به دانش آموزان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بعد از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته امور تربیتی در سالن تدبیر اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: خداوند زمانی که انسان را خلق کرد به او قدرت فکر و اندیشه داد تا بدین ترتیب اشرف مخلوقات لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: قبل از ورود فرزندان به مجموعه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت بر عهده خانواده است و پدر و مادر هستند که بنیان تربیت فرزندان را شکل می‌دهند و در آموزش و پرورش تربیت مقدم بر آموزش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به ویژگی‌های تربیتی فرزندان با توجه به منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: فرزندان باید دانا، آگاه، میهن دوست و دیندار باشند و اینگونه است که جوانان انقلابی با توجه به سند بنیادی آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب تربیت می‌شود.

یزدان‌پناه  بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز تربیت دینی است که اینگونه قلب جهانیان را متأثر کرده و شما احساس مردم نسبت به این شهید بزرگوار را در جامعه مشاهده می‌کنید که به الگویی برای جوانان و نوجوانان تبدیل شده است.

او با بیان اینکه تربیت علمی به تنهایی کافی نیست، گفت: امروز تربیت سیاسی، اجتماعی و دینی بسیار مهم است، زیرا علم به تنهایی فساد ایجاد می‌کند و دشمنان سعی در از بین بردن باور‌ها و اعتقادات فرزندان کشور دارند و مربیان پرورشی باید به سوالات دانش آموزان پاسخ دهند تا دچار انحراف نشوند.

یزدان‌پناه بیان کرد: باید به فرزندان با توجه به شرایط جامعه قدرت نَه گفتن را آموزش دهیم و همچنین باید رویه ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی را در آن‌ها تقویت کنیم.

او افزود: بهترین نمونه‌های تربیتی برای دانش آموزان شهدا هستند که با از خودگذشتگی امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی کم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: از هفته گذشته با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه و با حضور ۴۰ هزار دانش آموز اردوی مجازی راهیان نور در شبکه شاد و در استان کرمانشاه آغاز شده است.

یزدان‌پناه بیان  کرد: مربیان پرورشی از ابتدای شیوع ویروس کرونا مشاوره تحصیلی به صورت تلفنی را با دانش آموزان انجام داده و در کمک به دانش آموزان کنکوری و در انتخاب رشته پذیرفته شدگان کنکور سراسری بسیار خوب عمل کردند.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان استان کرمانشاه آموزش و پرورش دانش آموزان یزدان پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است

بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از همراهی نماینده ولی فقیه در استان با برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت اظهار داشت: از مهمترین اهداف نظام آموزشی در کنار آموزش مفاهیم درسی، تربیت همه بعدی شخصیت دانش آموزان بویژه تربیت دینی و اخلاقی فرزندان جامعه است.

وی افزود: همه معلمان در هر رشته و مقطع تحصیلی رسالت آموزش و پرورش دانش‌آموزان را همزمان بر عهده دارند و در هر دو مقوله نقش آفرینی کرده و می‌کنند. 
بروشکی گفت: پس از پدر و مادر همه آحاد جامعه مدیون قشر فرهیخته فرهنگی و معلمان بوده و خواهند بود؛ چراکه نقش الگویی معلم در ذهن و فکر و شخصیت دانش آموز تاثیرگذار و عمیق است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: رسالت خطیر و سترگ معلم در مسیر پویایی و رشد و بالندگی دانش آموز امری بی بدیل و ماندگار است که هیچ شخص و فرد دیگری این نقش را نمی تواند به زیبایی معلم ایفا نماید.
بروشکی بیان داشت: جنس کار معلم آغشته و عجین با مهر و عاطفه و نوع دوستی است و مخاطب او انسانی است که خداوند لقب اشرف مخلوقات را به وی داده است؛ از همین روی هنر مقدس معلمی برگرفته از عشق و علاقه و محبت به فرزندان معصوم جامعه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز