Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیله اورساتو به عنوان اولین داور فعال سری آ در یک برنامه زنده تلویزیونی حاضر شد و در مورد تصمیمات بحث برانگیز دوران حرفه ای خود توصیح داد.

اورساتو به رکورد داوری در 240 بازی سری آ رسید و از این نظر با پیرلوییجی کولینای افسانه ای برابر شد. اورساتو در مصاحبه با برنامه Novantesimo Minuto گفت:

همه ما اشتباه می کنیم و آن ها را پذیرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها کاری که می توانیم انجام بدهیم این است که روی این اشتباهات کار کنیم تا تکرار نشود. وقتی با اشتباه به خانه برمی گردیم، خوشحال نیستیم و دائما صحنه های بازی را مرور می کنیم. قطعا اولین کسانی هستیم که از خودمان انتقاد می کنیم. می خواهیم پیشرفت کنیم و برای همین بیشتر به نکات منفی داوری خود توجه می کنیم.

اخراج نکردن میرالم پیانیچ در بازی اینتر-یوونتوس (2018)

اشتباه کردم. به صحنه نزدیک بودم و فکر می کردم تصمیم درستی گرفته ام. برای همین به آنچه در تلویزیون مرور کردم، اهمیت ندادم. از نظر من آن برخورد یک رقابت معمولی بر سر توپ در هوا بود. کمک داور ویدیویی نمی توانست مداخله موثری داشته باشد چون از تصمیم خود مطمئن بودم. میرالم پیانیچ باید کارت زرد دوم را دریافت می کرد. [گفتنی است اینتر این بازی را با نتیجه 3-2 باخت؛ ماتیاس وسینو در دقیقه 18 اخراج شد]

Captionگفتگوی با کریستیانو رونالدو در جریان دیدار یوونتوس-رم (2021)

توپ به تیرک خورد و روی خط فرود آمد. رونالدو به هیچ وجه بی احترامی نکرد. فقط پرسید که توپ از خط رد نشده بود؟ سپس در مورد نحوه کار ساعت سوال کرد و می خواست بداند سیستم تشخیص گل دقیقا چگونه کار می کند.

Captionداوران زن در سری آ

داوران زن ایتالیایی دقیقا به سطح داوران مرد رسیده اند. به زودی شاهد قضاوت داوران زن در سری آ خواهیم بود.

نقش کمک داور ویدیویی برای داوران

VAR مفید است اما وقتی ما داوران وارد زمین می شویم به آن فکر نمی کنیم. سعی می کنیم تمام تلاش خود را مثل قبل انجام دهیم و فقط اگر اشتباه کنیم، خوش شانس هستیم که VAR وجود دارد.

اخبار داغ 

انتخابات فدراسیون فوتبال | گزارش لحظه به لحظه؛ انتخابات به پایان رسید برنامه علی کریمی برای اداره فدراسیون فوتبال / سند کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت آندره آ پیرلو در بحران؛ اما او مقصر اصلی وضعیت کنونی یوونتوس است؟ رئال مادرید کار ساده تری برای جذب ارلینگ هالند نسبت به ام باپه دارد / کوپه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، داور معروف ایتالیایی، دانیله اورساتو، که یکی از بهترین‌های قاره محسوب می‌شود، از سال 2017 تاکنون اغلب برای پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان خوش یمن نبوده اما او سه‌شنبه شب در پارک دو پرنس بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بروسیا دورتموند را قضاوت خواهد کرد.

اورساتو با سابقه 54 داوری در لیگ قهرمانان اروپا از نظر یوفا داوری ایده‌آل برای این بازی بزرگ است. دانیله اورساتو در این فصل در 6 بازی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته که در آن‌ها یک کارت قرمز در بازی کپنهاگن-گالاتاسرای (1-0)، در مرحله گروهی داده و یک پنالتی در دیدار مرحله گروهی پی اس وی آیندهوون و سویا اعلام کرده است.

پی اس جی که در بازی رفت 1-0 شکست خورده، باید در بازی برگشت حداقل با یک گل پیروز شود تا کار را برابر کند و سپس به سمت گل برتری خیز بردارد.

پی اس جی یک خاطره بد از اورساتو دارد که به فینال سال 2020 مربوط می‌شود. او داور بایرن-پی اس جی بود که گل کینگزلی کومان باعث قهرمانی تیم مونیخی شد.

تقریباً هر بار که پاری سن ژرمن با بایرن مونیخ تقابل کرده، دانیله اورساتو داور بازی بوده است. حاصل کار برای تیم پاریسی سه شکست، بدون یک گل زده بوده است. اورساتو در مجموع 8 بازی برای پی اس جی سوت زده و حاصل کار 4 برد و 4 باخت بوده است.

دنیله اورساتو را چیرو کاربونه، الساندرو جیلاتینی و داوید ماسا همراهی خواهند کرد. ماسیمیلیانو ایراتی و پائولو والری نیز داوران VAR هستند.

دیگر خبرها

  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند