Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@11:23:52 GMT

لحظه اوج عصبانیت سرمربی آبی های پایتخت + سند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۶۲۳۷

لحظه اوج عصبانیت سرمربی آبی های پایتخت + سند

در حالی که در یک صحنه داوری از بازی چلسی و منچستریونایتد سولسشائر سرمربی سرخ ها به داور اعتراض کرده بود، توماس توخل سرمربی چلسی به شدت عصبانی شد و سر او فریاد کشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توماس توخل، سرمربی چلسی در کنار خط تا آستانه دعوا با اوله گنار سولسشر پیش رفت.

چلسی امشب در حساس‌ترین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف منچستر یونایتد رفته است؛ دیداری که با توجه به شرایط جدول برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دو تیم در حالی آغاز شد که یک صحنه مشکوک در همان اوایل بازی رخ داد. جایی که به نظر می رسید توپ در محوطه جریمه چلسی به دست کالوم هادسون اودوی برخورد کرده است. با این حال داور مسابقه بعد از مراجعه به VAR خطایی تشخیص نداده تا بازی ادامه پیدا کند؛ تصمیمی که البته درست به نظر می‌رسید.

اتفاق عجیب تر اما در کنار خط رخ داد. جایی که دوربین های تلویزیونی در حالی توماس توخل، سرمربی چلسی، را شکار کردند که او با عصبانیت فراوان بر سر همتای خود در منچستریونایتد یعنی اوله گنار سولسشر فریاد می زد.

مشخص نیست که علت این خشم مرد آلمانی در کنار خط چه بوده است اما به نظر می رسد که اعتراض سولسشر مبنی بر عدم اعلام پنالتی برای تیمش با واکنش توماس توخل روبرو شده و در واقع همین موضوع این درگیری را ایجاد کرده است.این در حالی است که البته سرمربی یونایتد سعی کرد پاسخی به فریاد های توخل ندهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: چلسی لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد توخل توخل توماس توخل چلسی سولسشائر لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران علی کریمی کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو توماس توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام

سرمربی آرژانتینی چلسی از سوالات زیاد خبرنگاران درباره آینده‌اش با آبی پوشان خسته شده است. او می‌گوید که فصل بعد هم در چلسی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، چلسی در تابستان سال قبل بیش‌ترین هزینه را برای جذب بازیکنان جدید کرد.

مدیریت باشگاه چلسی برای آوردن بازیکنان جدید و بستن یک تیم قدرتمند و مدعی برای پوچتینو دست به ولخرجی زیادی زد با این حال تیم تحت هدایت سرمربی آرژانتینی بدترین نتایج را کسب کرده است.

پیش‌بینی می‌شد که چلسی در فصل جاری حداقل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما در شرایط کنونی در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد و این باعث شده تا هواداران تیم به شدت به سرمربی آرژانتینی معترض باشند و گمانه‌زنی‌ها درباره اخراج او در تابستان پیش رو زیاد باشد.

به نوشته اسپورت، پوچتینو از سوالات زیاد خبرنگاران درباره آینده‌اش با چلسی عصبانی است.

او درباره این سوال که آیا فصل بعد در تیم خواهد بود؟ گفت: از این شایعات احمقانه خسته شده‌ام. آیا بهتر نیست که بروید از رئیس باشگاه در این باره سوال کنید؟ او به شما می‌گوید که من خواهم بود یا نه.

پوچتینو ادامه داد: من یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارم و کسی چیزی به من درباره رفتن و جدایی نگفته است و به همین خاطر فرض من این است که به حضورم در چلسی ادامه خواهم داد و فصل بعد هم  این‌جا هستم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • دریسن: امیدواریم توماس توخل بایرن مونیخ را با جام اروپایی ترک کند
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم