Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ابراهیم پوریزدانی  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: فرآورده‌های نفتی توزیع شده در این مدت دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون و ۱۴۶ هزار لیتر شامل بنزین، نفت سفید، نفتگاز و نفتکوره می‌باشد و در زاهدان و نواحی تابعه (زاهدان، زابل، خاش، سراوان) توزیع شده است.

وی همچنین افزود: با تلاش شرکت‌های توزیع کننده گازمایع در این بازه زمانی، مقدار ۱۲۷ هزار و ۸۷۵ تن گازمایع در بین مصرف کنندگان و خانوار‌های منطقه توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه زاهدان، توزیع این حجم عظیم فرآورده در ۱۱ ماهه امسال را حاصل تلاش بی وقفه کارکنان منطقه، ناوگان حمل و نقل، مجاری عرضه و حمایت و همکاری مدیریت عملیات و تامین و توزیع شرکت، مبادی تامین (مناطق معین) فرآورده و مسئولین استان عنوان کرد و از تلاش آنان قدردانی کرد.

پوریزدانی گفت: عدم وجود خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی، فاصله بسیار زیاد منطقه از مبادی و مراکز تامین فرآورده، وسعت و گستردگی جغرافیای سیستان و بلوچستان به عنوان بزرگترین استان کشور و مشکلات حمل و نقل جاده‌ای و ریلی، باعث شده تا خدمات رسانی در سیستان و بلوچستان، جلوه‌ای دیگر از جهاد و ایثارگری را در این سرزمین رقم زند.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز سال نو، ماندن در خانه و اجتناب از سفر‌های پرخطر بدلیل وجود ویروس کرونا را به هموطنان توصیه و ابراز نمود، محیط خانه امن‌ترین مکان برای محافظت از خود و فرزندان در برابر ویروس منحوس کروناست.

انتهای  پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ملی نفت توزیع سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر تبادل آتش در زاهدان

بازدید 934 از ساعتی پیش تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است. آن گونه که فارس گزارش کرده طی درگیری و اختلاف شخصی چند تن در خیابان کوثر زاهدان، ۳ نفر زخمی و یک نفر کشته شد. نیروهای امنیتی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • نخستین تصاویر تبادل آتش در زاهدان
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی