Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@20:34:46 GMT

بارسلونا از پدیده جدیدش رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۶۳۶۳

بارسلونا از پدیده جدیدش رونمایی کرد

ایلایکس موریبا که به تازگی ۱۸ ساله شده، در حضور ۲۷ دقیقه ای خود در بازی تیم بارسلونا مقابل تیم سویا نمایش خوبی داشت .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایلایکس موریبا که به تازگی ۱۸ ساله شده، در حضور ۲۷ دقیقه ای خود در بازی بارسلونا مقابل سویا در ورزشگاه سانچز پیزخوان نمایش خوبی داشت. پس از مصدومیت پدری، کومان تصمیم گرفت که این بازیکن که متولد کوناکری است را به زمین فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایلاکس مجموعا ۱۳ پاس سالم و سه پاس اشتباه داد، سه توپ ربود و چهار توپ لو داد. موریبا با وجود حساسیت بازی تحت تاثیر جو مسابقه قرار نگرفت و از سویی با مسی هم ارتباط برقرار کرد. این بازیکن در دقیقه ۱۸ با لئو همکاری کرد تا روی گل دوم بارسا تاثیر مستقیم بگذارد. مسی پس از گلش بازیکن گینه ای – اسپانیایی را در آغوش گرفت تا نشان بدهد که از کارش راضی است. ایلایکس حالا در کنار پدری و آنسو فاتی می توانند بخش مهمی از آینده بارسا باشند و طبیعتا مسی هم می تواند بهترین استاد ممکن برای آنها باشد چرا که بازیکنی بهتر از لئو را برای یادگیری و پیشرفت در دنیای فوتبال پیدا نخواهند کرد.

کومان در پایان بازی در محوطه فنی منتظر ماند و به تک تک بازیکنانش تبریک گفت. ایلایکس وقتی به کومان رسید، تعظیم کرد تا این گونه از مربی اش تمجید کند. کومان علاقه زیادی به استفاده از جوان ها دارد و به نظر می رسد که پاسخ مثبتی در این زمینه گرفته است. ایلایکس آخرین نمونه است که می تواند پرچم لاماسیا را بالا ببرد و به نوعی ثابت کند که آکادمی بارسلونا که در سالهای اخیر بازیکنان زیادی را تحویل تیم اصلی بارسا نداده دوباره می تواند احیا شود. کومان با دست، پدری، ایلایکس، مینگزا، آرائوخو، دی یونگ و دمبله نسل خوبی از جوان ها را تشکیل داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا سویا بارسلونا سویا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا حالا به خیرونا وابسته است تا لیگ را در رده دوم به پایان برساند و بتواند به دوره بعدی سوپرجام اسپانیا راه یابد. شرکت در این بازی‌ها برای بارسا 6 میلیون یورو درآمدزایی دارد. 

شکست 4-2 در مونتیلیوی، بلوگرانا را مجبور می‌کند که در چهار بازی بعدی یک امتیاز هم از دست ندهد. با توجه به تقویم بازی‌ها، به نظر می‌رسد بازی‌های بعدی خیروها کمی ساده‌تر از بارسلونا باشد. برای خیرونا بازی برابر ویارئال و نیز در زمین والنسیا دشوارترین خواهد بود و بارسلونا برابر سوسیداد و سویا کار سختی خواهد داشت.

هفته بعد بارسا دوشنبه باید در زمین خود برابر سوسیداد قرار بگیرد در حالی که خیرونا جمعه شب میهمان آلاوس است.

تقویم بازی‌های خیرونا و بارسا تا هفته پایانی

خیرونا (73 امتیاز)
هفته 35: آلاوس-خیرونا
هفته 36: خیرونا-ویارئال
هفته 37: والنسیا-خیرونا
هفته 38: خیرونا-گرانادا

بارسلونا (72 امتیاز)
هفته 35: بارسا - رئال سوسیداد
هفته 36: آلمریا-بارسا
هفته 37: بارسا-رایو وایکانو
هفته 38: سویا-بارسا

دیگر خبرها

  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • پدری در فهرست فروش، عقل‌مان را از دست نداده‌ایم!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!