Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@07:45:37 GMT

شکست رکورد ۱۱ هفته‌ای ترابزون بدون حسینی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۶۵۵۵

ترابزون اسپور در شب نیمکت‌نشینی مدافع ایرانی خود برابر فنرباغچه شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که سید مجید حسینی را با رفع آسیب دیدگی اخیرش دوباره در فهرست و روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم مدیکال پارک مقابل تیم رده سومی فنرباغچه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یاران حسینی پس از ۱۱ مسابقه شکست‌ناپذیری اخیرشان که رکورد فوق‌العاده‌ای برای آنها به ثبت رسانده بود، امشب نتوانستند در بازی حساس برابر فنرباغچه به این روند ادامه دهند و با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

 

ترابزون اسپور در حالی بازی خانگی مقابل فنرباغچه را با یک گل واگذار کرد که در ۱۱ بازی رسمی اخیرش یک پیروزی در سوپر کاپ ترکیه، یک مساوی و ۹ برد در سوپر لیگ داشت ولی امشب برابر حریف پُرستاره خود مغلوب شد.

 

 

 

مامه تیام، مهاجم پیشین استقلال امشب در خط حمله فنرباغچه حضور داشت، اما غیبت سید مجید حسینی در ترکیب ترابزون اسپور اجازه نداد تا تقابل دو آبی‌پوش سابق شکل بگیرد

 

 

 

شکست برابر فنرباغچه موجب شد تا ترابزون اسپور فرصت هم‌امتیاز شدن با حریف امشب خود را از دست بدهد و با ۴۸ امتیاز همچنان در جایگاه چهارم جدول سوپر لیگ ترکیه بماند.

 

سید مجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی ترابزون اسپور که آخرین بار در هفته نوزدهم سوپر لیگ ترکیه برابر آنتالیا اسپور حضور ثابت در زمین داشت و پس از آن در پنج مسابقه به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته و در سه دیدار جزو لیست قرار نگرفته یا نیمکت‌نشین بود، امشب هم فرصت بازی مقابل فنرباغچه را به دست نیاورد.

ترکیه ترابزون سید مجید حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه ترابزون سید مجید حسینی سید مجید حسینی ترابزون اسپور سوپر لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان و پذیرای سپاهان اصفهان بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوب بدون گل خاتمه پیدا کرد و این در حالی است که سرخپوشان پایتخت نشین هنوز در ورزشگاه آزادی متحمل شکست نشده‌اند.

پرسپولیس در سیزده بازی لیگ برتری خود، 9 برد و 4 تساوی کسب کرده است که آماری قابل توجه در ورزشگاه آزادی و بازی‌های خانگی این تیم محسوب می‌شود. این در حالی است که با در نظر گرفتن بازی‌های داخل خانه، استقلال هم با 10 برد و 2 تساوی هنوز در ورزشگاه ازادی بدون شکست باشد تا بدین ترتیب، این استادیوم تنها زمینی باشد که در لیگ بیست و سوم، میزبان‌هایش در آن شکست نخورده‌اند.

شاگردان اوسمار در ادامه لیگ، 2 بازی خانگی دیگر برابر استقلال خوزستان و مس رفسنجان خواهند داشت و سه بازی دیگرشان مقابل هوادار، نساجی و شمس آذر در خارج از تهران برگزار خواهد شد که می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها با دردسرهای متفاوتی همراه شود.

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان