Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:33:52 GMT

حاشیه دیگر جایی در بین مردان آهنین نخواهد داشت

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۷۳۰۷

حاشیه دیگر جایی در بین مردان آهنین نخواهد داشت

«محسن مسن‌آبادی» که به تازگی عنوان قهرمانی قویترین مردان ایران را از آن خود کرده است روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود ۱۵ سال است که در این رشته فعالیت دارم و از سال ۱۳۸۷ در مسابقات قویترین مردان شرکت داشتم که عناوین مختلفی  هم در بخش قویترین مردان و هم مسابقات مردان آهنین را در کارنامه دارم اما برای نخستین بار عنوان قهرمانی کشور را کسب کردم و این برایم یک دستاورد خیلی خوب به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت‌ها هر چند که برخی از رقبای اصلی من حضور نداشتند اما برترین‌های ایران به رقابت پرداختند و آیتم‌های سنگینی نیز طراحی شده بود.  

وی ادامه داد: حضور نداشتن برخی از بزرگان این رشته مانند «پیمان ماهری» و «محمد عزت‌پور» به این دلیل است که این ۲ قهرمان ارزنده خود را برای مسابقات بین‌المللی آماده می‌کنند و به دنبال کسب افتخار در آن مسابقات برای ایران هستند. من نیز در تلاشم تا چند ماه دیگر در یک رقابت بین‌المللی که در قاره آفریقا برگزار می‌شود شرکت کنم. البته حضور در مسابقات بین‌المللی به آمادگی بیشتری نیاز دارد.  

قهرمان این دوره از مسابقات قوی‌ترین مردان ایران با اشاره به میزبانی خوب استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: باید از مردم و مسوولان این استان تشکر کنم که ابراز محبت زیادی به قویترین مردان ایران داشتند. همچنین از «عبدالمهدی نصیرزاده» رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و «فرامرز خودنگاه» رییس کمیته قوی‌ترین مردان نیز تشکر می‌کنم که زمینه را برای رقابتی کردن مسابقات فراهم کردند. برگزاری مسابقات بدون شک زمینه را برای توسعه رشته قوی‌ترین مردان فراهم خواهد کرد و این نوید را می‌دهد که دوباره شاهد قدرت‌نمایی قویترین مردان در قاب تلویزیون باشیم.  

مسن‌آبادی با اشاره به تفاوت مسابقات قویترین مردان با مردان آهنین گفت: زمان برگزاری مسابقات یکی از تفاوت‌های اصلی این ۲ رقابت است. در مسابقات مردان آهنین چون پخش تلویزیونی است در حدود ۱۵ روز باید درگیر مسابقه بود و انرژی را تقسیم کرد اما در قویترین مردان مسابقات در سه روز برگزار خواهد شد و این باعث فشار زیادی به ورزشکاران خواهد شد. آیتم‌ها تقریبا مشابه هستند و من از سال ۱۳۸۷ با این ۲ مسابقات در ارتباط بودم و هر ۲ را نیز دوست دارم. البته در چند آیتم مانند حمل گاری نیز رکورددار هستم و امسال نیز رکوردم را ارتقا دادم.  

وی که سابقه حضور در مسابقه مردان آهنین را در کارنامه دارد پیرامون برخی حاشیه‌های این ورزش گفت: کسی نمی‌تواند منکر حاشیه در رشته‌های ورزشی باشد اما برخی از حاشیه‌های مسابقات مردان آهنین برجسته و در نهایت برنامه این مسابقات تعطیل شد. باید بگویم هر چند که مردان آهنین هیکل درشت دارند اما قلب آنان مهربان است و محل مسابقات جایی برای دوستی و صمیمیت این ورزشکاران به شمار خواهد رفت. امیدوارم با تلاش‌های «عبدالمهدی نصیرزاده» و فرامرز خودنگاه این مسابقات دوباره از سر گرفته شود. پخش تلویزیونی این مسابقات در نهایت منجر به رونق باشگاه‌ها خواهد شد.

برچسب‌ها قاره آفریقا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اختصاصی ایرنا عبدالمهدی نصیرزاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاره آفریقا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اختصاصی ایرنا قاره آفریقا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اختصاصی ایرنا عبدالمهدی نصیرزاده اخبار کنکور قویترین مردان مردان آهنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض

به گزارش قدس‌آنلاین، نیروهای امنیتی ایالات متحده پیش‌تر از بازداشت ۱۳۳دانشجوی معترض به جنگ در این دانشگاه خبر داده بود. اما منابع رسانه‌ای اعلام می‌کنند تظاهرات گسترده دانشجویان مقابل دانشگاه کلمبیا در همبستگی با همکلاسی‌های بازداشت شده با قدرت ادامه دارد. 
اعتراضات آتشین در محوطه دانشگاه نیویورک و اطراف آن هم از چهارشنبه آغاز شد و ده‌ها فعال ضدرژیم صهیونیستی در چمن اصلی محوطه گرد آمده‌اند. همزمان، بوستون گلوب از تحصن دانشجویان طرفدار فلسطین در کالج امرسون بوستون و مؤسسه فناوری ماساچوست برای همبستگی با دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا خبر می‌دهد. 

شنای دولت بایدن خلاف جریان آب!

جنگ و جنایت رژیم صهیونیستی در غزه که به فاجعه‌های انسانی منجر شده، حمایت از آرمان فلسطین در بسیاری از دانشگاه‌های آمریکا را به اوج رسانده است. بروز این اتفاق در کشوری که دولت او اصلی‌ترین حامی جنایت‌های اسرائیل است، مسئله‌ای به‌شدت قابل توجه و نیازمند تحلیل است. برخی کارشناسان معتقدند جنبش حمایت از مردم غزه در دانشگاه‌های آمریکا به بزرگی جنبش ضد جنگ در دهه ۶۰ و ۷۰ علیه جنگ ویتنام نیست، اما اگر اسرائیل جنایت‌هایش را افزایش دهد و برخورد پلیس بیشتر شود، اعتراضات از اینکه هست بیشتر می‌شود.
اعتراضات در آمریکا به روندهای جاری در فلسطین در شرایطی است که مقامات این کشور بی‌توجه به موج مردمی در حال شارژ و تزریق پول و سلاح به ماشین کشتار اشغالگران هستند. در این مسیر، پس از چندین ماه وقفه، در نهایت سنای آمریکا شامگاه سه‌شنبه با ۷۹رأی موافق، لایحه بسته ۹۵میلیارد دلاری آمریکا که بیش از ۲۶میلیارد آن سهم اشغالگران صهیونیستی است را تصویب کرد. این حرکت با مخالفت شدید مردم روبه‌رو شده و برخی از معترضان کمک به اسرائیل، روبه‌روی محل اقامت رهبر اکثریت دموکرات مجلس سنا دست به تظاهرات زدند که با دخالت پلیس به خشونت کشیده شد. مردم برای ساعاتی اطراف خانه چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا را بسته و خواستار پایان تأمین مالی نسل‌کشی در غزه شدند. 


جریمه انتقاد در مهد دموکراسی اروپا!

مشت آهنین دولت بایدن در برخورد با مخالفان جنگ غزه در حالی است که در آن سوی آتلانتیک هم رویه‌ای مشابه در پیش گرفته شده است. در این مسیر، فرانسه که از دیرباز مدعی مهد دموکراسی در جهان است، این روزها با هرگونه انتقاد از رژیم صهیونیستی و جنایات جنگی آشکار آن‌ها در غزه بدترین برخوردها را می‌کند. روز گذشته «ماتیلد پانوت» نماینده ارشد و رئیس یکی از فراکسیون‌های پارلمان فرانسه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد پلیس این کشور، او را به علت اعتراضش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه احضار کرده است. 
چنین تصمیمی در شرایطی گرفته شده که مقامات فرانسه چند سال پیش، انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) را با عنوان آزادی بیان توجیه می‌کردند، اما همین مدعیان دموکراسی فریبکارانه جهانی، در برابر کوچک‌ترین انتقادی از رژیم کودک‌کش صهیونیستی، تحمل خود را از دست می‌دهند.

خبرنگار: جاوید  

دیگر خبرها

  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت