Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@22:15:25 GMT

تیراندازی های این 25 مرد ترس را به شهر داد!

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۷۳۲۱

تیراندازی های این 25 مرد ترس را به شهر داد!

25 نفر از عاملان تیراندازی در آبادان دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ حسین زلقی رییس پلیس شهرستان آبادان گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در راستای پاکسازی مناطق جرم خیز و برخورد قاطع با عاملان تیراندازی موفق به شناسایی و دستگیری 25 نفر از عاملان تیراندازی در آبادان شدند.

گفتنی است درروزهای گذشته شاهد تیراندازی های وحشت آور درسطح شهرستان آبادان بوده ایم که باعث نگرانی شهروندان این شهرستان شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، متهمان پرونده قضائی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تیراندازی اخبار حوادث تیراندازی آبادان دستگیر مرد مسلح سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا ایران تجاوز تجاوزجنسی حمله آزار و اذیت آزار شیطانی دوربین آزارجنسی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، شماری از مردم در تماس با تحریریه خبر از کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های آبادان خبر دادند.

این موضوع رو از معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیگیر شدیم که گفت: توزیع مستمر شیر خشک در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان در حال انجام است بنابراین مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

زینب جوانمردی افزود: از ابتدای سال تاکنون در شهرستان آبادان ۳۲ هزار و ۵۶۴، در خرمشهر ۱۵ هزار و ۲۴۷ و در شادگان ۱۱ هزار و ۶۷۴ قوطی شیر توسط داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان خریداری و وارد منطقه  شده است.

 در حال حاضر در شهرستان آبادان ۵ هزار و ۵۴، در خرمشهر ۴ هزار و ۱۹ و در شادگان سه هزار و ۱۸۷ قوطی شیر در داروخانه‌ها موجود است.

وی همچنین از اختصاص دو سهمیه شیرخشک تا پایان فروردین سال جاری به جنوب غرب خوزستان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند