Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی بر برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با احتکار و گرانفروشی کالا در استان تاکید کرد.

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق معتمدیان در نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی در محل استانداری گفت: بازرسی‌ها و نظارتها در عرضه کالاها به قیمت مناسب باید در سطح استان تشدید شود.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی هم باید از خروج دام زنده، گوشت مرغ و گوشت قرمز از خراسان رضوی بدون مجوز دامپزشکی جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر پیگیری جذب سهمیه روغن خام کارخانه های استان گفت: این روغن باید به منظور تصفیه و سپس توزیع آن در سطح استان در اختیار کارخانه ها قرار گیرد. معتمدیان افزود: سهمیه مازاد گوشت مرغ منجمد طرح تنظیم بازار خراسان رضوی هم باید توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان گرفته و پیگیریهای لازم برای افزایش ذخایر گوشت مرغ از سوی این شرکت انجام گیرد.

وی همچنین توزیع گوشت مرغ منجمد در سطح خراسان رضوی را مورد تاکید قرار داد و گفت: اخذ سهمیه گوشت مرغ گرم برای توزیع در استان نیز باید از طریق وزارت جهاد کشاورزی مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نزدیکی ایام عید نوروز گفت: پیگیری جذب کالاهای اساسی مورد نیاز استان برای توزیع در ایام پایانی سال و نوروز سال ۱۴۰۰ ضروری است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی گرانفروشی استاندار خراسان رضوی گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است

دریافت 57 MB

عباس پوریانی در حاشیه بازدید از اراضی تصرف شده ساحلی در نوشهر با اظهار این که صیانت از عرصه‌های ملی و ساحلی وظیفه دستگاه‌های متولی است، افزود: برخی افراد بدون آن که سازه و مستحدثاتی در این عرصه‌ها داشته باشند، اقدام به تصرف می‌کنند در حالی متولیان امر نباید اجازه چنین کاری را دارد.

وی به متخلفان و متصرفان اراضی ملی و ساحلی هشدار کرد که برخورد دستگاه قضائی با آنان جدی و قاطع خواهد بود و همچنین کسانی که قصد تعرض به اراضی را دارند از قصد خود عدول کنند زیرا برخورد جدی با آنان به عمل خواهد آمد.

وی ساخت وساز در اراضی ملی را از دیگر مشکلات در استان مازندران بیان کرد و گفت: علی رغم آن که حکم تخریب و تخلیه برای این سازه‌ها صادر شده است ولی تاکنون برای اجرای حکم اقدام نشده است درحالی که عدم اجرای حکم سبب می‌شود که دیگر متخلفان متجری شوند و

کد خبر 6088281

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند