Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودرضا امیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با حضور در فدراسیون هندبال با علیرضا پاکدل، رئیس این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان آمادگی کامل این استان را برای برگزاری مسابقات هندبال ساحلی بانوان اعلام کرد و از تمایل استان هرمزگان برای میزبانی رویدادهای بین المللی و استقبال مسئولان این استان از برگزاری رویداد های ورزشی خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به ظرفیت های بالای هندبال ساحلی کشورمان گفت: استان هرمزگان زیرساخت های خوبی برای برگزاری رویداد های ورزشی داردو با توجه به تفاهمات سال گذشته که در جلسه با استاندارمحترم و ورزش دوست هرمزگان انجام شده بود،ویروس کرونا تمامی مسابقات ورزشی را تحت الشعاع قرارداد ولغو شدولی  امیدواریم بتوانیم با مساعد شدن شرایط جامعه از ویروس کرونا، درآینده ای نزدیک یک تورنمنت بین المللی هندبال ساحلی در این استان برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون هندبال همچنین در این جلسه ضمن ارتباط تلفنی با استاندار هرمزگان پیشنهاد برگزاری تورنمنت بین المللی هندبال ساحلی طی ماه های آینده را به وی ارائه کرد که با استقبال و حمایت دکتر همتی، استاندار هرمزگان مواجه و مقرر شد مقدمات برگزاری این رویداد بین المللی توسط فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان هر چه سریعتر فراهم شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هرمزگان هندبال ساحلی تورنمنت بین المللی استان هرمزگان هندبال ساحلی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در اولین روزهای سال 1403 اعلام شد که فینال جام حذفی در ورزشگاه نوی شهر کرمان برگزار خواهد شد، اما این ورزشگاه هنوز آماده بهره‌برداری نشده است.قرار بود ورزشگاه امام علی(ع) کرمان تا اوایل اردیبهشت ماه تجهیز و آماده استفاده باشد ، اما این اتفاق رخ نداده و بعید هم هست به فینال جام حذفی برسد.

در چنین شرایطی با توجه به کنار رفتن استقلال و پرسپولیس از تورنمنت جام حذفی، شایعاتی درباره احتمال برگزاری فینال این مسابقات در ورزشگاه آزادی تهران مطرح شده است. با این حال سازمان لیگ قصدی برای برگزاری بازی نهایی جام حذفی در پایتخت ندارد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما ورزشگاه آزادی تهران قطعا میزبان فینال حذفی نیست و کمیته مسابقات مشغول بررسی شرایط اعلام ورزشگاه میزبان این تورنمنت است.

ورزشگاه‌های شهدای مس رفسنجان(در صورت عدم صعود مس به فینال)، امام رضا(ع)مشهد، شهدای فولاد اهواز، نقش جهان اصفهان(در صورت عدم صعود سپاهان) و یکی دو ورزشگاه دیگر گزینه‌های سازمان لیگ برای برگزاری دیدار فینال است که هنوز در این خصوص جمع‌بندی نشده و باید دید در نهایت بازی نهایی این تورنمنت جذاب در کدام شهر برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ چادرملو اردکان، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، ملوان انزلی، مس رفسنجان و سپاهان اصفهان 8 تیم صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی هستند که با شناخت حریفان بعدی خود به کارشان در جام حذفی ادامه می‌دهند.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت