Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استانهای خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، لرستان و شمال استان‌های بوشهر و فارس، جزایر شمالی خلیج فارس و جنوب اصفهان، یزد،کرمانشاه، همدان، مرکزی، خراسان رضوی و شمال کرمان بارش باران، رعد و برق و وزش باد و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت بارش های امروز برای استانهای چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان است.

همچنین از ظهر امروز با نفوذ جریانات سرد شمالی و عبور جریانات تراز میانی کاهش دما در استان های ساحلی خزر و بارش در استان‌های گیلان، اردبیل، مازندران، نیمه شمالی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتباط ارتفاعات البرز مرکزی روی خواهد داد.

فردا سه شنبه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سواحل شمالی دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و استان‌های همدان، مرکزی، لرستان و اصفهان بارش پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه در ارتفاعات شمال غرب و شمال شرق بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است. روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور در مناطق شمال غرب غرب و جنوب غرب استان های ساحلی خزر و در شمال فارس، جنوب اصفهان و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان های قزوین و البرز بارش برف و باران خواهیم داشت، ضمن اینکه خلیج فارس نیز مواج پیش‌بینی می‌شود. روز جمعه این سامانه علاوه بر مناطق ذکر شده در کل نوار شمالی کشور فعال است.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1491166

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان هواشناسی آب و هوا بارش برف باران پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان، در پی فعالیت این سامانه بارش‌زا، احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، ریزش تگرگ، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، نهال‌ها و درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی در مناطق شمال، جنوب و شرق استان به ویژه اردستان، انارک، چوپانان، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شهرضا، مهاباد، نائین، نطنز و ورزنه وجود دارد.


اداره کل هواشناسی استان اصفهان توصیه کرده است که هم استانی‌ها از سفر به ویژه برون شهری و توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها طی ساعات پیش رو خودداری کرده و در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر احتیاط کنند.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان در این اطلاعیه همچنین بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی تاکید کرده است.
هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی ایجاد کند.

دیگر خبرها

  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • بهار پربارش امسال با افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان