Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: آمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان با افزایش ۸ مورد جدید به ۲۷ هزار و ۸۰۳ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید محمد هاشمی شهری اظهار داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا صبح امروز ۲۷ هزار و ۸۰۳ نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۲ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان بستری هستند، افزود: همان‌گونه که قبلاً نیز اعلام شده است، موارد فوق فقط شامل موارد مثبت و تائید شده آزمایشگاهی است و برخی از بیماران که دارای علائم هستند با تشخیص بالینی پزشکان متخصص مورد درمان و مراقبت لازم قرار گرفته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه هم اینک ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان سیستان و بلوچستان بستری هستند، گفت: از مجموع مبتلایان مثبت آزمایشگاهی یک هزار و ۱۶۶ نفر از هم استانی‌های عزیز علی رغم دریافت استاندارد ترین خدمات درمانی جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به انتشار ویروس جهش یافته انگلیسی در استان و کشور تصریح کرد: این ویروی دارای میزان سرایت بالاتر و مرگ و میر بیشتری است و به شدت کودکان و نوجوانان را درگیر کرده و آسیب‌های بیشتری را دارد.

هاشمی شهری از امکان تشخیص تست کرونای انگلیسی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و ادامه داد: تنها راه مقابله با ویروس جهش یافته کرونا، رعایت دقیق‌تر پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حضور پیدا نکردن در تجمعات و دورهمی‌ها است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در سیستان و بلوچستان امار ابتلا به کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899049

دیگر خبرها

  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان